خبرگزاری کار ایران

ونگر: شانسی برای تمدید قرارداد سانچز نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۹۴۰

سرمربی آرسنال می‌گوید هافبک شیلیایی قصد داشت از جمع توپچی‌ها جدا شود و او این موضوع را درک نمی‌کند.

به گزارش ایلنا، الکسیس سانچز روز گذشته در تست‌های پزشکی منچستریونایتد شرکت کرد و امور نهایی انتقالش از آرسنال را پیگیری می‌کند. آرسن ونگر می‌گوید دلیل پذیرفتن پیشنهاد یونایتد از سوی سانچز را درک نمی‌کند اما می‌داند پیشنهاد آنها وسوسه انگیز بوده است. رسانه‌های انگلیسی طی هفته اخیر ادعا کرده‌اند که هافبک آرسنال در تیم جدیدش هفتگی 450 هزار پوند دریافت می‌کند.

سرمربی آرسنال درباره انتقال سانچز به منچستریونایتد اظهار داشت: من نمی‌توانم کسی که قصد دارد آرسنال را ترک کند درک کنم اما در 30 سالی که در نقل و انتقالات بوده‌ام شما چیزهای زیادی از انسان‌ها یاد می‌گیرید. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای این شاید آخرین قرارداد با دستمزد بالا برای سانچز است. اجازه دادیم او برود و بعد از آن جواب مثبت و منفی را آنالیز می‌کنیم. آنچه که می‌توانستیم را انجام دادیم و تا آنجا که می‌شد ادامه دادیم. حتی منچسترسیتی در خرید او کنار رفت. این به شما می‌گوید که شانسی برای تمدید قرارداد سانچز نداشتیم.

ونگر ادامه داد: سعی کردیم بهترین راه حل را پیدا کنیم و بهترین راه حل ممکن شاید این است که یک بازیکن در سطح جهانی را از دست می‌دهیم - این را انکار می‌کنم - اما ما او را بدون اینکه کسی را بگیریم، نفروختیم. آینده نشان می‌دهد که این تصمیم درست بود یا خیر. هنوز در بازار نقل و انتقالات فعال هستیم و سعی داریم بازیکنانی را جذب کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز