خبرگزاری کار ایران

احیای مدافع سابق استقلال توسط امیر قلعه نویی

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۶۹

امیر قلعه‌نویی که اخیراً انتقادهای زیادی را در عرصه مربیگری به جان خریده با به کارگیری میلاد فخرالدینی و تغییر پست او نشان داده که هنوز در عرصه مربیگری حرف‌هایی برای گفتن دارد.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی توانسته دستاوردی را که او در طول یک نیم فصل برای گسترش فولاد داشته، در طول سه بازی برای ذوب‌آهن داشته باشد. این اتفاق می‌تواند جهش بزرگی برای او در دنیال فوتبال باشد.

واقعیت این است که فخرالدینی همیشه مهره تأثیرگذار و به درد بخوری برای تیم‌هایش بوده. مهره‌ای که با حضور او مربیان بابت دفاع راست تیم‌شان آسوده خاطر می‌شدند.

مدافع راستی که با فوتبالی رو به جلو، در کنار کار دفاعی گاهی سهمی هم در حملات و گل‌های به ثمر رسیده تیمش داشته است. او در گسترش فولاد در طول یک نیم فصل دو گل به ثمر رساند اما در ذوب‌آهن در طول سه بازی موفق شد 2 گل و 2 پاس گل به نام خود ثبت کند.

دلیل این درخشش فخرالدینی را باید در تغییر پست او در ذوب‌آهن جست‌و‌جو کرد. امیر قلعه‌نویی با خرید فخرالدینی حمید بوحمدان را از پست هافبک دفاعی به دفاع راست برده و فخرالدینی به‌عنوان بال راست در ترکیب ذوب‌آهن قرار گرفته است.

بر همین اساس سرمربی ذوب‌آهن، فخرالدینی را یک خط جلوتر به کار گرفته و در طول همین مدت زمان کوتاه توانسته نتایج خوبی از این تغییر بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز