خبرگزاری کار ایران

استقلال همچنان گل نمی‌زند؛ حواستان هست؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۶۴

آبی‌پوشان در هفته بیستم هم با نتیجه مساوی بدون گل مقابل حریف مشهدی خود متوقف شدند تا برای ششمین بار با شفر در لیگ برتر مساوی کرده باشند.

به گزارش ایلنا، مساوی بدون گل را می‌توان پر تکرار ترین نتیجه برای استقلال شفر دانست. نتیجه‌ای که سرمربی آبی‌پوشان روز جمعه برای پنجمین بار در این فصل تکرار کرد.

وینفرد شفر از ابتدای هفته نهم به صورت رسمی هدایت آبی‌پوشان را بر عهده گرفت و تا هفته بیستم ۱۲ بار در لیگ برتر روی نیمکت این تیم نشست. نتیجه غالبی که شفر با استقلال گرفته مساوی بوده است چون نیمی از بازی‌های او با آبی‌پوشان با این نتیجه به پایان رسیده.

ضمن اینکه ۵ مساوی از این ۶ مساوی با نتیجه بدون گل بوده است. حالا می‌بینیم که پرتکرارترین نتیجه تیم شفر، مساوی بدون گل است. بخصوص در مشهد. استقلال شفر در هفته نهم برابر فولاد خوزستان، دوازدهم برابر مشکی‌پوشان، چهاردهم برابر پیکان، هجدهم برابر تراکتورسازی و بیستم برابر پدیده ۵ بار مساوی بدون گل به دست آورده و یکبار هم در هفته نوزدهم برابر سایپا به نتیجه مساوی یک بر یک رسیده است.

آبی‌پوشان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر نیز در جدالی نزدیک برابر میزبان خود پدیده خراسان به نتیجه مساوی بدون گل رسیدند تا با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول باقی بمانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز