خبرگزاری کار ایران

سانیا، امیدوار به بازگشت به جمع خروس‌های آبی

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۶۰

باکاری سانیا اطمینان دارد که در فهرست نهایی فرانسه برای جام جهانی خواهد بود، هرچند هنوز وضعیتش برای نیم‌فصل دوم مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، سانیا که در پایان فصل گذشته از منچسترسیتی جدا شد هنوز تیمی ندارد و در ماه‌های گذشته به تنهایی در لندن تمرین کرده است.

جبرئیل سیدیبه از موناکو و کریستف ژاله از نیس فعلا انتخاب‌های دشان برای مدافع راست هستند، ولی سانیا همچنان مطمئن است که یکی از مسافران روسیه خواهد بود.  مدافع 34 ساله که 65 بازی ملی دارد و آخرین بار در سال 2016 برای فرانسه بازی کرده به رادیو مونت‌کارلو گفت: «به زودی برمی‌گردم و به خودم اطمینان دارم. می‌خواهم بازی کنم. این اولویت من است.» سانیا اضافه کرد: «سه سالی که عضو سیتی بودم احساس دوگانه‌ای برایم بود. سال دوم خیلی خوب بود. سال گذشته کمی مصدوم بودم چون از یورو 2016 با خستگی برگشتم. ولی می‌خواهم دوباره بازی کنم، تداوم داشته باشم و چرا نباید به جام جهانی فکر کنم؟ باور دارم که می‌توانم این کار را بکنم. هرگز نسبت به توانایی‌های خودم تردید نداشتم.»

مدافع سابق آرسنال گفت: «مردم از من می‌پرسند که چرا با یک تیم تمرین نمی‌کنم. ترجیح دادم که تنهایی تمرین کنم. می‌خواهم دوباره عضو تیم باشم.»

 سانیا اضافه کرد: «منتظر فرصت و تیم مناسب هستم. نسبت به پیشنهاداتی که به من رسید حس خوبی نداشتم. صادقانه بگویم، پیشنهادهای زیادی نبود. چند پیشنهاد خارج از انگلیس. می‌خواستم بیشتر صبر کنم و تصمیم درست بگیرم.» او درباره شایعه انتقال به مارسی گفت: «شش ماه است که مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند. نمی‌توانم لزوما بگویم که از مارسی پیشنهاد دارم، ولی چند باشگاه به من پیشنهاد داده‌اند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز