خبرگزاری کار ایران

خوشبینی مارتینز برای حضور در ترکیب اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۵۹

ژاوی مارتینز این روزها یکی از بازیکنان آماده بایرن است، با این حال به خاطر ترافیک بازیکن در اسپانیا حضورش در جام جهانی هنوز قطعی نیست.

به گزارش ایلنا، او در مصاحبه با روزنامه آس در این باره گفت: «به این موضوع فکر می‌کنم، ولی می‌دانم که باید هر یکشنبه با تمام وجود تلاش کنم تا به این هدف برسم. این روزها آماده‌ام و فکر می‌کنم سرمربی بوندس‌لیگا  همه بازیکنان در دسترس را زیر نظر دارد. رقابت خیلی سخت و فشرده‌ای وجود دارد، ولی امیدم را از دست نداده‌ام و امیدوارم بازیکن تیم ملی کشورم در جام جهانی باشم.»

مارتینز که در جام‌های جهانی 2010 و 2014 حضور داشته، تاکید کرد که صحبتی با لوپتگی نداشته، ولی دل‌بوسکه هم قبل از اولین دعوت با او تماس نگرفته بود.

هافبک بایرن درباره روزی که نامش در فهرست جام جهانی 2010 قرار گرفت، گفت: «همراه بازیکنان اتلتیک بیلبائو در منورکا بودیم. می‌دانید که آنجا پر از گردشگر آلمانی است و وقتی اسپانیایی صحبت می‌کنید، کسی متوجه نمی‌شود! ما در تراس هتل منتظر مصاحبه مطبوعاتی دل‌بوسکه بودیم تا ببینیم فرناندو یورنته دعوت می‌شود یا نه. وقتی مربی نام مرا صدا زد همه بالا و پایین پریدیم و من اشک ریختم. به مادرم زنگ زدم و او هم گریه می‌کرد. هم‌تیمی‌هایم هم هیجان‌زده بودند، چون این دعوت کاملا غیرمنتظره بود. نام یورنته هم در فهرست بود تا جشن ما کامل شود. جالب اینکه آلمانی‌ها ما را نمی‌شناختند و نمی‌دانستند ما برای چه شادی می‌کنیم.»

مارتینز در پایان گفت که اسپانیا با لوپتگی خیلی خوب شده، ولی برای موفقیت در جام جهانی عوامل زیادی از جمله شانس هم دخیل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز