خبرگزاری کار ایران

یورگن کلوپ: خرید سانچس از سوی منچستر منطقی است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۵۶

یورگن کلوپ، مربی لیورپول گفته که انتقال الکسیس سانچس به منچستریونایتد منطقی است.

به گزارش ایلنا، این بازیکن اهل شیلی با قیمت 35 میلیون پوند راهی یونایتد می‌شود، در حالی که از قرارداد او با آرسنال تنها شش ماه باقی مانده است. اما آرسن ونگر تصمیم گرفت در آخرین فرصت فروش او، این بازیکن را بفروشد.

سانچس در یونایتد هفته‌ای 490هزار پوند دستمزد خواهد گرفت. این باعث غافلگیری بسیاری شده است، اما کلوپ می‌گوید: «من حرفی درباره این اعداد ندارم. من واقعا می‌توانم حرفی بزنم که تیتر رسانه‌ها شود، اما این کار را نمی‌کنم. ما انتقال بزرگ خودمان را داشتیم. خرید سانچس برای هر تیمی در دنیا منطقی است چون او بازیکن خیلی خوبی است.»

لیورپول 75 میلیون پوند برای خرید ویرجیل ون‌دایک به ساوتهمپتون پرداخت کرد. آنها همچنین فیلیپه کوتینیو را با قیمت 142 میلیون پوند به بارسلونا فروختند.

کلوپ همچنین گفته که از تقویت تیمش در زمستان استقبال می‌کند، البته به شرط آنکه بازیکن خوبی به این تیم بیاید.

کلوپ دوست داشت که نبی کیتا را زودتر به خدمت بگیرد، اما آر بی لایپزیگ مانع انتقال زودهنگام او به لیورپول شده است. به این ترتیب کیتا در موعد مقرر، یعنی در تابستان راهی لیورپول خواهد شد.

آنها همچنین الکسیس سانچس را هم می‌خواستند، اما می‌دانستند که از نظر توان مالی قدرت رقابت با دیگر باشگاه‌ها را ندارند.

حالا کلوپ درباره حضور در بازار می‌گوید: «اگر چیزی به ذهنم بیاید به آن فکر خواهم کرد. اول از همه باید از بازیکنان باکیفیتی که داریم استفاده کنیم. آدام لالانا جانشین کوتینیو نیست اما بازیکنی رویایی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز