خبرگزاری کار ایران

توضیح اونای امری در خصوص درگیری بر سر پنالتی نیمار و کاوانی

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۳۹

اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن از اظهارنظر درباره اتفاق جنجالی که در پیروزی 8 بر صفر اخیر تیمش برابر دیژون در هفته بیست‌و‌یکم لوشامپیونا رخ داد خودداری کرد اما مدعی بود که بازیکنانش با هم متحد هستند و چیزی به‌عنوان اختلاف داخلی در رختکن پاری‌سن‌ژرمن ‌وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، نیمار در آن بازی با اینکه هت‌تریک کرده بود، پشت پنالتی که ادینسون کاوانی در دقیقه 88 گرفت ایستاد و گل چهارمش را زد، در حالی‌که اگر هم‌تیمی اروگوئه‌ای‌ او این پنالتی را به گل تبدیل می‌کرد، با ثبت یکصد و پنجاه و هفتمین گل خود، رکورددار گلزنی برای پاری‌سن‌ژرمن ‌می‌شد.

امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر لیون در هفته بیست‌ و ‌دوم لوشامپیونا، گفت: «من خارج از رختکن درباره مسائلی که در آن رخ می‌دهد، صحبت نمی‌کنم. بازیکنان ما هر کدام یک نقشی در تیم دارند. سلسله مراتب پنالتی‌ زدن هم در تیم ما مشخص است اما من ترجیح می‌دهم درباره این موضوع صحبت نکنم.»

سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن با اعتراف به مطلع بودن از رکورد کاوانی تأکید کرد که بازیکنان در مورد چنین مسائلی با هم حرف نمی‌زنند. او ادامه داد: «ما در تمرین‌های پیش از بازی‌های‌مان فقط درباره آمارهای تیمی حرف می‌زنیم. آمارهای فردی هم البته به تیم کمک می‌کنند و خوب هستند. با این حال آمارهای فردی هرگز سوژه بحث و گفت‌و‌گوی بازیکنان نیست.»

امری سپس به تمجید از عملکرد کاوانی در بازی پاری‌سن‌ژرمن‌ برابر دیژون پرداخت و مدعی شد که تیمش متحد است. او گفت: «‌ادینسون بازیکنی است که واقعاً پیشرفت کرده. او در این تیم پیشرفت کرده و خوشحال است. رختکن تیم ما در حال حاضر بسیار قوی است. ادینسون هم چیزی را می‌خواهد که به نفع تیم است. در واقع تمام بازیکنان ما در کنار هم هستند و به کار گروهی فکر می‌کنند. ادینسون در کنار تیاگو سیلوا، خاویر پاستوره و لوکاس مورا جزو بازیکنانی هستند که بیشترین سابقه بازی را در تیم ما دارند. او سال گذشته با تمدید قراردادش نشان داد که از حضور در پاری‌سن‌ژرمن راضی است.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز