خبرگزاری کار ایران

چشم پاری‌سن‌ژرمن دنبال پپ گوآردیولا

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۸۳۸

پپ گواردیولا هدف اصلی پاری‌سن‌ژرمن است، پول‌خرج‌کن‌ترین باشگاه جهان.

به گزارش ایلنا، مربی منچسترسیتی 16 ماه دیگر از قراردادش باقی مانده که بر اساس آن سالی 15 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد و صدرنشین لیگ برتر قول داده قراردادش را تمدید می‌کند اما پاری‌سن‌ژرمن باور دارد که می‌تواند مربی مورد نظرش را به خدمت بگیرد چون می‌خواهند پیشنهادی خارق‌العاده برای این مربی کاتالان و خانواده‌اش برای کار در پاریس ارائه کنند.

این تیم برای خریدن نیمار از بارسلونا 199 میلیون پوند داده و باید پذیرفت که می‌تواند برای جذب گواردیولا هم کارهای زیادی بکند. این را هم مد نظر دارند که پپ در دو کار مربیگری قبلی خود چهار سال در بارسلونا بوده و بیشتر از سه سال در بایرن‌مونیخ دوام نیاورده. در هر دو باشگاه از تکرار تمدید قرارداد طفره رفته و گفته می‌خواهد مبارزه جدیدی را تجربه کند و در نهایت تصمیم به رفتن گرفته.

گواردیولا مربی پرتوقعی است که خودش و تیمش را به سمت جلو و رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها سوق می‌دهد. تنش میان مالکان باشگاه فقط رقابت برای آینده گواردیولا را شدیدتر می‌کند. پاری‌سن‌ژرمن تحت مالکیت قطری‌ها است و سیتی را اماراتی‌ها خریده‌اند. این دو کشور از نظر سیاسی و اقتصادی رقابت عجیبی با یکدیگر دارند که سال گذشته این روابط تیره‌تر هم شد. آوردن گواردیولا به پاریس دستاورد فوق‌العاده بزرگی برای قطری‌ها محسوب می‌شود اما رابطه نزدیک گواردیولا با دو دوست قدیمی‌اش، چیکی بگیریستاین مدیر فوتبال سیتی و فران سوریانو مدیر اجرایی این تیم به هواداران سیتی اطمینان می‌دهد که او می‌ماند هرچند درون سیتی زمزمه‌هایی وجود دارد که پاری‌سن‌ژرمن دست بردار نیست. باید صبر کرد و منتظر ماند تا مشخص شود در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو چه اتفاقات عجیبی در فوتبال دنیا رخ می‌دهد.

منبع: میرر

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز