خبرگزاری کار ایران

خالد شفیعی: با ذوب‌آهن روزهای خوبی برای هواداران رقم می‌زنیم/ قلعه‌نویی گفت در تراکتورسازی بمان

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۷۹۰

مدافع جدید ذوب‌آهن از دلایل انتخاب این تیم و بازی‌ در این تیم صحبت کرد.

خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازگشتش به لیگ ایران پس از نیم فصل حضور در کره جنوبی اظهار داشت: قصد نداشتم به این زودی به لیگ ایران برگردم ولی در اف سی سئول کمتر فرصت بازی به من می‌رسید و من هم نیاز به جایی داشتم که در آن بازی بهم برسد و برای همین تصمیم به جدایی گرفتم. البته پیشنهاد تمدید قرارداد به من داده شد ولی همانطور که گفتم بهتر بود که برگردم.

وی در مورد چرایی انتخاب ذوب‌آهن گفت: به دلایل زیادی ذوب‌آهن را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم، تیم خوب و بی حاشیه‌ و هواداران خوب این تیم، شخص امیر قلعه‌نویی که حق پدری گردن من دارد و سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه دلایلی بودند که تردیدی در انتخاب ذوب‌آهن نداشته باشم.

مدافع جدید ذوب‌آهن با اشاره با پیشنهادش از ذوب‌آهن در ابتدای فصل عنوان کرد: ابتدای فصل صحبتی با امیرخان داشتم ولی ایشان به دلیل شرایط تراکتورسازی به من گفت بهتر است در این تیم بمانم و به آنها کمک کنم و من هم تصمیم گرفتم در صورت ماندن در ایران همین کار را انجام دهم ولی پیشنهاد خارجی به من رسید و برای همین تصمیم گرفتم بروم.

شفیعی در مورد شرایط ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: خدا را شکر تیم پتانسیل بالایی دارد و کادرفنی خوب و بازیکنان با کیفیت دست به دست هم می‌دهد تا آینده خوبی در انتظار تیم باشد و به هواداران قول می‌دهم در لیگ برتر و رقابت‌های آسیایی نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در پایان با اشاره به رویارویی با تراکتورسازی در لیگ برتر در لباس ذوب‌آهن گفت: هواداران تراکتورسازی برایم محترم هستند و همیشه دل قلب من جای دارند و بیش از این حرفی در این مورد ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز