خبرگزاری کار ایران

شگفتی ساز لیگ یک بودیم؛

لطیفی: شفر مشکلات زمان منصوریان را برطرف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۷۸

سرمربی اکسین البرز معتقد است با روندی که علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم پیش گرفته بود، اخراجش طبیعی بود.

علی لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط و آمادگی بازیکنان اکسین البرز در نیم فصل دوم لیگ دسته اول گفت: در نیم فصل دوم روند خوبی در خلق موقعیت داشتیم و کسی فکر نمی‌کرد تیمی که پنج روزه بسته شده مدعی شود. اول فصل مجموعه و مدیریت از ما خواستند تیم را در لیگ حفظ کنیم. من در لیگ محلات هم حضور داشته باشم به دنبال قهرمانی خواهم بود.

سرمربی اکسین افزود: خداراشکر بازیکنان ما سنگ تمام گذاشتند. در بازی‌های خارج از خانه بازیکنان ابزار کار  لازم را نداشتند تا نتیجه خوبی بگیریم. ما در هر بازی تغییر روش می‌دهیم و یک شکل بازی نمی‌کنیم. با شروع نیم فصل دوم و چهار بازیکنی که جزو بهترین های ایران هستند جذب کردیم تا این مشکل امتیازگیری خارج از خانه را برطرف کنیم.

لطفی ادامه داد: ما در بازی با گل گهرسیرجان و ملوان تنها 13 بازیکن داشتیم. یک اتفاق خیلی خوب افتاد و حضور آقای طاهری پور، مدیرعامل اکسین، حالا به ما روحیه می‌دهد. در نیم فصل اول بازیکنان روی غیرت جمع کردیم و هیچکدام از تیم‌های حاضر در لیگ یک شرایط ما را تجربه نکردند. بهترین تیم‌ها اگر جای ما بودند مجموعا به 7 امتیاز هم نمی‌رسیدند. دوستی و رفاقت و سخت کوشی بازیکنان این نتایج را رقم زد. با حمایت مدیریت باشگاه و مسئولان کرج یقین دارم می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم. شگفتی ساز لیگ یک اکسین بوده چون شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

سرمربی اکسین البرز درخصوص دیدار هفته بیستم برابر شهرداری تبریز عنوان کرد: بازی بسیاری مهمی داریم چون از 6 امیتاز گذشته یک امتیاز گرفتیم. نیاز مبرمی به پیروزی داریم. عهد و پیمان بستیم که بهترین نتایج را کسب کنیم و با اقتدار به لیگ برتر صعود کنیم. با بلاهایی که هیئت فوتبال سر ما آورد هر تیمی جای ما بود نمی‌توانست بازی کند. غیرت بازیکنان و مدیریت بود که حمایت کردند. به ایشان قول می‌دهم که مدیریت صحیح در باشگاه وجود داشته باشد به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

او درباره شکست ناپذیری اکسین در دیدارهای خانگی بیان داشت: این تصمیم ماست که روند رو به رشد و شکست ناپذیری در خانه را ادامه بدهیم. قصد داریم با تلاش بیشتر بازی‌‌های خارج از خانه هم اینطور باشیم. محمد پورمحمد، رضا درویشی، علی امیری سه بازیکنی هستند که می‌توانیم با آنها بهتر شویم. من یک بار هم ترکیب ثابت نداشتیم. یاسر وکیلی و میلاد سلیمان فلاح محرومان بازی فردا هستند.

لطیفی در مورد عملکرد داوری در لیگ یک گفت: در نیم فصل اول برای ما قضاوت‌ها افتضاح بود. اگر آن اتفاق‌ها نمی‌افتاد الان مقتدرانه صدر جدول بودیم. بیشتر از 10 پنالتی برای ما نگرفتند. اگر برای دیگران هم اینگونه بود اعتراضی نداشتم. در نیم فصل دوم خوشبختانه شرایط فرق کرده و نظارت بیشتر شده است. از داوری راضی بودم با اینکه هفته گذشته باختیم.

لطیفی که سال‌‌ها قبل در ترکیب استقلال حضور داشت درباره روند نتیجه گیری فعلی آبی‌ها با وینفرد شفر اظهار داشت: استقلال با رفتن علیرضا منصوریان که اول فصل هم گفته بودم تا هفته ششم بیشتر نمی‌ماند؛ بهتر شده است. زمانی که فصل شانزدهم تمام شد، هواداران فقط برد می‌خواستند. با حضور 5-6 هفته‌ای شفر نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم. حضور او در استقلال شوک خوبی بود. باید به او فرصت بدهند. انضباط تیمی در فاز دفاعی بهتر شده و مشکلاتی که استقلال در زمان منصوریان داشت، با وجود شفر برطرف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز