خبرگزاری کار ایران

پیمان بابایی: اگر با تجربه‌تر بودم تک به تک را گل می‌کرد/ سامان را ندیدم که به او پاس بدهم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۶۴

سرمربی سپاهان هم پس از مدیرعامل این باشگاه از جمع طلایی‌پوشان جدا شد.

پیمان بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم با تساوی نتیجه خوبی گرفته باشیم. البته شرایط به گونه‌ای بود که می‌توانستیم پیروز شویم ولی بدشانسی و اشتباه داوری و البته بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها این امکان را از ما گرفت.

وی در مورد عملکرد داور در این بازی گفت: به نظرم داور روی اخراج عزیز معبودی عجله کرد و ظاهراً نمی‌دانست او از قبل یک کارت داشته است وگرنه به او کارت دوم را نمی‌داد. گلی که خوردیم هم بعد از 4 دقیقه به ثمر رسید و داور می‌توانست سوت بزند.

مهاجم گسترش فولاد با اشاره به موقعیتی که در دقایق پایانی بازی از دست داد عنوان کرد: من به خاطر دوندگی زیاد در طول نود دقیقه بریده بودم. ضمن اینکه در لحظه آخر توپ به پایم نگرفت. اگر تجربه بیشتری داشتم مطمئن باشید آن توپ را گل می‌کردم.

بابایی در مورد پاس ندادن به نریمان جهان هم گفت: من سامان را در آن موقعیت ندیدم وگرنه صدر در صد به او پاس می‌دادم. در آن شرایط استرس بالایی داشتیم و روی جو بازی خیلی تاثیر گذاشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز