خبرگزاری کار ایران

سپیدرود با خون دل به لیگ برتر آمده؛

نورمحمدی: بدون بحث مالی به رشت آمدم/ قسمت بود به سپاهان گل بزنم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۳۱۳

مدافع تازه وارد سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد، شاگردان علی کریمی در لیگ برتر باقی بمانند و روند موفقی را تجربه کنند.

علیرضا نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: با اینکه سپاهان شرایط خوبی در جدول نداشت، بازی خیلی سختی داشتیم. تحت فشار بودند و به سه امتیاز نیاز داشتند اما به آنها اجازه ندادیم. در خانه باید سه امتیاز را حفظ می‌کردیم و به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم.

او ادامه داد: روحیه مناسبی داشتیم و قوی بازی کردیم. خیلی دوست داشتم بازی خوبی برای سپیدرود انجام بدهم چون انتظارها از ما زیاد است. قسمت بود با گل به سپاهان در سپیدرود کار را آغاز کنم و سه امتیاز را کسب کنیم. خیلی آماده هستم امیدوارم در تیم پرطرفداری که به بازیکنان انگیزه می‌دهند بازی‌های جذاب داشته باشیم.

نورمحمدی که نیم فصل در صنعت نفت آبادان حضور داشت، دلیل انتخاب سپیدرود در نیم فصل دوم گفت: من و آقای کریمی شناخت کاملی از لحاظ اخلاقی و فنی نسبت به یکدیگر داشتیم. با توجه به مشکلاتی که داشتم بازی در تیم‌های خارج از تهران سخت بود اما پیشنهاد سپیدرود متفاوت بود؛ همکاری با علی کریمی برایم باعث افتخار است. با چند دقیقه صحبت کردن به سپیدرود آمدم و هیچ گونه بحث مالی نداشتیم. 

مدافع سابق پرسپولیس تهران درباره حضور هواداران روز گذشته در ورزشگاه سردار جنگل عنوان کرد: هواداران سپیدرود خیلی پرشور هستند. در لیگ یک، دو و برتر همچنان عاشقانه این تیم را دوست دارند. باید سپیدرود را در لیگ برتر نگه داریم تا با برنامه موفق در فصل آینده به خواسته‌شان برسند. حیف است این تیم با پتانسیل به لیگ یک برگردد و شرایط بدی را تجربه کند. این تیم با خون دل به لیگ برتر آمده و همه تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز