خبرگزاری کار ایران

اعتراض مدافع ایرانجوان به محرومیت عجیب؛

چرا جپاروف به اندازه من محروم نشد؟

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۲۸۷

مدافع ایرانجوان بوشهر به دلیل تصمیم عجیب داور دیدار برابر مس کرمان محرومیت طولانی مدتی را پشت سر می‌گذارد؛ محرومیتی که باشگاه بوشهری برای کاهش مدت زمان آن تلاش نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اویس کردجهان در جریان دیدار هفته هفدهم لیگ دسته اول برابر مس کرمان با اخراج از سوی داور مسابقه با سه کارته شدن، دو جلسه همراهی ایرانجوان بوشهر را از دست داد. مدافع بوشهری‌ها تقابل با نساجی مازندران و بادران تهران را با محرومیت پشت سر گذاشت و شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

کردجهان در این باره به خبرنگار ما گفت: در آن دیدار به علت اینکه ناخواسته روی پای داور پا گذاشتم، کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم. به داور توضیح دادم که حرکتم از قصد نبوده و حتی به جان پسرم قسم خوردم! پرونده 18 ساله من را بررسی کنید حتی یک بار اخراج نشدم و در طول فصل هم سه کارت زرد نداشتم.

او ادامه داد: داور قانع نشد و من هم به رختکن رفتم. در راه رختکن حتی سرمربی و کادرفنی مس هم گفتند نباید اخراج می‌شدم. بعد از بازی درگیری بین بازیکنان ما و ماموران انتظامی رخ داد؛ آن زمان در رختکن بودم و از جو بیرون آگاه نبودم.

کردجهان افزود: بازی تمام شد و با انشتار احکام انضباطی فهمیدم که پنج جلسه محروم شدم. واقعا تعجب کردم. با داور تماس گرفتم و به من گفت به خاطر حرکتی که انجام دادی گزارشی به کمیته انضباطی نوشتم و تجدید نظر در رای تو امکان پذیر نیست.

مدافع ایرانجوان در ادامه بیان داشت: به همین دلیل باشگاه در نیم فصل دوم به من پولی نداده و می‌گویند بازیکنی که محروم است نباید پول دریافت کند. باشگاه یک بار هم برای اینکه به کمیته انضباطی اعتراض کند و محرومیت من را کاهش بدهد، تلاش نکرد. بازی قبلی روی سکوها بودم. از سوی لیدرها فحش خوردم که چرا پول گرفتم! فکر می‌کنند من باعث ناکامی تیم هستم.

ایرانجوان به محرومیت سرور جپارف اشاره کرد و افزود: حتی فیلمی وجود ندارد که ثابت کند از عمد روی پای داور گذاشتم و قصد داشتم به او اعتراض تندی انجام بدهم. چند هفته پیش جپارف روی کمر بازیکن استقلال خوزستان پا گذاشت و با پیگیری‌های مجدد باشگاه محرومیت تا اطلاع ثانوی به یک جلسه کاهش پیدا کرد. چرا جپارف به اندازه من محروم نشد؟ چون قانون برای همه یکسان اجرا نشده و معلوم نیست با پول کمی که از باشگاه دریافت کرده‌ام چطور مخارج خانواده‌‌ام را پرداخت کنم. این محرومیت باعث شد تا نتوانم قرارداد را فسخ کنم و به تیم دیگری بروم. کدام تیم حاضر است بازیکنی که پنج جلسه محرومیت دارد را جذب کند؟ کمتر از 10 درصد مبلغ قراردادم را دریافت کردم و اگر خلاف این است مسئولان باشگاه اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز