خبرگزاری کار ایران

دیدارهای دانشگاه آزاد معوقه شد

دوشنبه، آغاز دور برگشت لیگ برتر تکواندو

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۳۶

دیدارهای هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ برتر تکواندو «جام خلیج فارس» روز دوشنبه به میزبانی فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، رقابت های هفته اول و دوم از دوربرگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان «جام خلیج فارس»، یادواره شهدای تکواندو مدافع حرم، روز دوشنبه (2 بهمن‌ماه) با حضور 10 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین،هیات تکواندو استان البرز، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن در فدراسیون تکواندو کشورمان برگزار می شود.

در نخستین دیدار از هفته اول، تیم رده سومی لوازم خانگی کن به مصاف هیات تکواندو شمال‌شرق می رود، شهرداری ورامین رده دومی رو در روی پاس قوامین (رده چهارمی) قرار می‌گیرد. در ادامه هوگوپوشان ملوان نداجا برابر کیلینک بهبد کرج صف آرایی می‌کند و در آخرین دیدار نیز پالایش نفت آبادان با تعاونی انقلاب شهریار مبارزه می‌کند. تیم یاسین پیشرو قم نیز با قرعه استراحت رو به رو است.

اما در هفته دوم این مسابقات، هیات تکواندو استان البرز با پاس قوامین مبارزه می‌کند، لوازم خانگی کن می‌بایست با تعاونی انقلاب شهریار پیکار کند، تکواندوکاران هیات تکواندو شمال‌شرق به مصاف هوگوپوشان یاسین پیشرو قم می روند و در دیدار پایانی شاهد رقابت دو تیم شهرداری ورامین و ملوان نداجا خواهیم بود. کلینیک بهبد کرج نیز در این هفته استراحت دارد.

همچنین با توجه به در خواست تیم دانشگاه آزاد مبنی بر تعویق دیدارهای این تیم در هفته اول و دوم از دور برگشت لیگ، سازمان لیگ تکواندو به دلیل حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی اعزامی به نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم، با این درخواست موافقت کرد.

برهمین اساس برگزاری دیدار دانشگاه آزاد با تیم هیات تکواندو استان البرز و پالایش نفت آبادان به هفته‌های آینده موکول شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت، تیم دانشگاه آزاد با 9 برد، یک تساوی و کسب 28 امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کرد. شهرداری ورامین نیز9 برد، یک باخت و کسب 27 امتیازنایب قهرمان شد و لوازم خانگی کن با 7 برد، 2 باخت، یک تساوی و23 امتیاز سوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز