خبرگزاری کار ایران

۱۰ بازی دیگر هم ما را تحمل کنند

تارتار:امسال سطح توقعات را بالا برده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۰۲۶

تارتار گفت:من همیشه به بازیکنانم در رختکن می‌گویم ما امسال سطح توقعات را بالا برده‌ایم.

مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:  شرایط خوبی داریم بعدی از تساوی مقابل استقلال خوزستان بازیکنان از امروز تمرینات خود را شروع می‌کنند تا خود را برای دیدار مقابل استقلال تهران مهیا سازیم.

وی ادامه داد: من بازی استقلال را روز گذشته دیدم. بازی سختی مقابل این تیم داریم. اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در این دیدار امتیاز کسب کنیم.

سرمربی پارس جم در خصوص دلخوری‌اش در جریان دیدار مقابل استقلال خوزستان افزود: برخی از هواداران که تعدادشان هم بسیار کم بود شعارهایی بعد از بازی سر دادند که من فقط چند دقیقه ایستادم و آنها را نگاه کردم. واقعا این موضوع ناراحت کننده بود. 10 بازی دیگر مانده ما را تحمل کنند.

وی ادامه داد: قراری که با مدیریت تیم در ابتدای فصل گذاشته بودیم قرار بود فقط تیم در لیگ برتر نگه داشته شود اما حالا نتایج خیلی خوب بوده و تلاش می‌کنیم در انتهای فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

تارتار در پایان گفت:من همیشه به بازیکنانم  در رختکن می‌گویم ما امسال سطح توقعات را بالا برده‌ایم و به همین دلیل است که هواداران از ما انتظار دارند همیشه نتایج خوبی کسب کنیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز