خبرگزاری کار ایران

ژوزه مورینیو با یونایتد تا 2021

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۵۲

ژوزه مورینیو به تمدید قراردادش با منچستریونایتد نزدیک شده است. نماینده‌های مربی پرتغالی با مقامات یونایتد مذاکره کرده‌اند تا قرارداد فعلی او که تا ژوئن 2019 اعتبار دارد و بابت آن سالانه 15 میلیون پوند دستمزد می‌گیرد، تمدید کنند.

به گزارش ایلنا، اگر چه مذاکرات در حال انجام است و هنوز هیچ چیز امضا نشده اما دو طرف اطمینان دارند که بر سر تمدید تا سال 2021 به توافق می‌رسند.

همین چند روز پیش مورینیو شایعاتی که درباره استعفایش از منچستریونایتد در تابستان پیش رو مطرح می‌شد به این دلیل که احساس می‌کند باشگاه توانایی رقابت‌ با منچسترسیتی و مربی رقیبش، پپ گواردیولا را ندارد، «مزخرف» توصیف کرد.

مورینیو در فصل اول کارش در منچستریونایتد قهرمانی لیگ اروپا را به دست آورد که با سهمیه مستقیم مرحله گروهی لیگ قهرمانان همراه بود و همچنین جام اتحادیه انگلیس را فتح کرد.

او که روی خودش نام آقای خاص گذاشته، در این فصل هم یونایتد را به مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان برده که باید با سویا بازی کنند هرچند در کورس قهرمانی لیگ برتر 12 امتیاز از سیتی عقب هستند.

با وجود این اختلاف فاحش، اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد اطمینان دارد مورینیو کسی است که می‌تواند تیم را به موفقیت در عرصه داخلی و اروپایی برگرداند با توجه به سابقه درخشانی که این مربی 54 ساله در تیم‌های مختلف دارد.

خریدن الکسیس سانچس از آرسنال به‌عنوان بخشی از بسته مالی 100 میلیون پوندی یونایتد نشانه اعتماد این باشگاه به مربی است تا بتواند با ابزارهای لازم به اهداف تعیین شده برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز