خبرگزاری کار ایران

امیدوارم به این روند ادامه بدهیم؛

کریمی: به مردم رشت تبریک می‎‌گویم/ دلیل ندارد مبلغ پاداش رسانه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۸۹

سرمربی سپیدرود رشت پس اتز غلبه برابر سپاهان اصفهان گفت: به مردم رشت تبریک می‌گویم. در بازی های بعدی هم اینگونه حمایت کنند تا به نتایج درخور شان سپیدرود کسب کنیم.

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از بازی برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی جذابی بود. دو تیم روی دروازه ها فشار آوردن و بر عکس بازی اول از فرصت ها بهتر استفاده کردیم و به گل رسیدیم. به مردم رشت تبریک می‌گویم. در بازی های بعدی هم اینگونه حمایت کنند تا به نتایج درخور شان سپیدرود کسب کنیم. 

او ادامه داد: ما در بازی‌های قبلی مانند گسترش فولاد خوب کرد کردیم اما از موقعبت‌های خوب استفاده نکردیم و در بازی امروز از میزبانی استفاده کردیم و پیروزی شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم امیدواریم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: درمورد داوری چه بگویم؟ تعریف کنم یا انتقاد کنم؟ من فکر می‌کنم این اتفاقات رخ می‌دهد. نمی‌دانم سام‌کن چه گفت که داور از وسط زمین شنید. درمورد داوری باید کارشناسان نظر بدهند، اما مهم این است که 3 امتیاز را گرفتیم. نیمه اول یک صحنه مشکوک رخ داد که نمی‌توانم بگویم پنالتی بود یا  نه، اما برای من مهم این است که تیمم دست پر از زمین خارج شد و از امتیاز میزبانی به نحوه احسن استفاده کرد.

کریمی افزود: همه اشتباه می‌کنند. نمی‌توان گفت فقط دفاع ما بد است. سپاهان هم شرایط خاص خودش را داشت. در فوتبال تا اشتباهی رخ ندهد گلی زده نمی‌شود، اما در نهایت تیمی برنده است که اشتباهات کمتری داشته باشد. در مورد ضربات آخر باید بگویم که تیم ما خیلی بهتر شده است. در بازی با گسترش فولاد نیمه دوم کامل روی دروازه‌ حریف بودیم، اما برنده نشدیم. چند هفته دیگر تعطیلی 15 روزه داریم و می‌توانیم بیشتر روی تیم کار کنیم تا نقاط ضعف‌مان کمتر و کمتر شود.

کریمی با اشاره به نفرات حاضر روی نیمکت سپیدرود خاطرنشان کرد: نیمکت‌های دیگر خلوت هستند؟ بالاخره کمک‌ها و کادر پزشکی و مدیررسانه‌ای باید روی نیمکت باشند. هیچکس بدون اجازه فدراسیون روی نیمکت نبود. درمورد میعاد یزدانی باید بگویم که این اتفاقات می‌تواند به تیم ضربه بزند و نباید در ادامه چنین اشتباهاتی رخ دهد و امیدوارم تکرار نشود.

وی درمورد پرداخت پاداش به بازیکنان بعد از پیروزی برابر سپاهان گفت: فکر می‌کنم کار شما خبرنگاری است و فوتبال را دنبال می‌کنید. تاکنون شده در اروپا تیم‌ها چنین بحث‌هایی داشته باشند؟ من پیگیری می‌کنم و اصلاً این موضوعات نباید رسانه‌ای شود. هر بازی که برنده شویم قطعاً پاداشی دارد که همه تیم‌ها دارند. در لیگ یک و لیگ دو هم این اتفاقات رخ می‌دهد. در حد اینکه پاداش داده می‌شود خوب است و دلیلی ندارد مبلغ و جزئیات آن مطرح شود. من قطعاً با مالک باشگاه در این خصوص صحبت خواهم کرد. اگر حاشیه‌ای برای تیم درست شود نمی‌توان به راحتی درستش کرد؛ امیدوارم تیم با حاشیه‌ای روبرو نشود که نتوانیم آن را جمع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز