خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال

پدیده صفر - استقلال صفر/ سومین تساوی پیاپی آبی‌ها؛ شفر از سهمیه دور شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۸۶۹

استقلال تهران در بازی خارج از خانه به تساوی برابر پدیده مشهد دست یافت.

به گزارش ایلنا، در جریان دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 دو تیم پدیده مشهد و استقلال تهران برابر هم قرار گرفتند. استقلال در نیمه اول برابر تیم دهم جدولی کار به مراتب آسان تری داشت و موقعیت‌های گلزنی در این نیمه وجود داشت. نیمه نخست بازی جذاب دنبال شد اما با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم حملات استقلال کمتر و حساب شده‌تر بود اما گلی در پی نداشت. پدیده هم در مقابل چندین بار موقعیت باز کردن دروازه سیدمهدی رحمتی را از دست داد. جدی ترین موقعیت گلزنی برای شاگردان وینفرد شفر در دقیقه 87 خراب شد. امید ابراهیمی ضربه پنالتی را آرام روانه دروازه پدیده کرد تا جلالی راد به راحتی استقلال را در گلزنی ناکام بگذارد.

استقلال با این تساوی در رده ششم باقی ماند و از سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دورتر شد. پدیده هم جایگاه دهم را با 23 امتیاز حفظ کرد.

داور: اشکان خورشیدی کمکها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی عالیقدر داور چهارم: علی صفایی  ناظر: محمدرضا فلاح

اخطار: اکبر صادقی از پدیده / مجید حسینی، بهنام برزای و علی قربانی از استقلال

استادیوم: ورزشگاه ثامن مشهد

 

ترکیب پدیده:

سعید جلالی راد، سید عبدالله حسینی، سعید صادقی، حسین مرادمند، رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد(سامان افراسیابی، 80)، میلاد کمندانی(محمدرضا خلعتبری، 46)، معین عباسیان، مهدی مهدیخانی(حسین فاضلی، 52) و محمد قاضی

 

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(بهنام برزای، 70)، سرور چپارف و جابر انصاری(علی قربانی، 76)

 

شرح بازی:

دقیقه 5: روی حرکت زیبا و تیمی شاگردان شفر، امیدنورافکن توپ را به وریا غفوری در کناره ها واگذار کرد و پاس او درون محوطه جریمه به جابر انصاری رسید؛ انصاری با یک چرخش در یکقدمی دروازه بان به توپ ضربه زد اما توسط جلالی راد دفع شد.

دقیقه 10: پاس قطری ابراهیمی سمت چپ محوطه جریمه پدیده به نورافکن رسید و ارسال دقیق این بازیکن درون محوطه جریمه به انصاری رسید اما ضربه کم‌جان او جمع شد.

دقیقه 11: ارسال پشت مدافعان به رضا ناصحی رسید اما ضربه بی دقت او از زاویه بسته به اوت رفت.

دقیقه 17: ضربه فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه پدیده با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 21: پاسکاری اشتباه بازیکنان استقلال در میانه میدان باعث شد تا موقعیت خوبی برای میلاد کمندانی ایجاد شود. کمندانی با اینکه دو بازیکن در کنارش حضور داشتند ترجیح داد از پشت محوطه جریمه شوتزنی کند که بی ثمر بود.

دقیقه 31: با حرکت وریا غفوری و پاسکاری پشت محوطه جریمه توپ با دفع ناقص مدافعان پدیده به امید ابراهیمی رسید که ضربه پشت پای او توسط جلالی راد دفع شد.

دقیقه 33: سانتر جابر انصاری با ضربه فرشید باقری همراه شد و توپ از روی خط دروازه برگشت خورد و ضربه برگشتی بازهم با ضربه سر مجید حسینی همراه شد و بازهم توپ از روی خط توسط مدافع پدیده بیرون کشیده شد.

نیمه دوم:

دقیقه 48: حرکت رو به جلو فرشید باقری تا محوطه جریمه پدیده ادامه داشت و پاس به عقب او برای سرور جپارف دقیق بود اما ضربه هافبک ازبکستانی ثمری نداشت و با برخورد به مدافعان بلوکه شد.

دقیقه 51: معین عباسیان در جدال مستقیم با روزبه چشمی پشت محوطه 17 قدم استقلال تصمیم گرفت بعد از یک پا عوض کردن شوتزنی کند که به اوت رفت.

دقیقه 53: سانتر دقیق و سرعتی سرور جپارف روی دروازه پدیده با ضربه سر بی دقت چشمی به ضربه دروازه تبدیل شد.

دقیقه 56: پاس نزدیک دروازه پدیده نورافکن به وریا غفوری سانتر این بازیکن را به دنبال داشت که با ضربه سر خطرناک جپارف از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

دقیقه 58:ضربه خلعتبری روی ضربه ایستگاهی به کرنر رفت. کرنر ارسالی را مهدی رحمتی از داخل محوطه جریمه دفع کرد.

دقیقه 59: شوت محمد قاضی درون محوطه جریمه استقلال در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 64: ارسال تند و دقیق معین عباسیان به محوطه جریمه از سیدمهدی رحمتی و مدافعان استقلال گذشت اما محمدرضا خلعتبری بهترین موقعیت پدیده را با ضربه‌ای بی دقت به اوت فرستاد.

دقیقه 77: ضربه بهنام برزای تازه وارد با برخورد به مدافع پدیده به تیرک عمودی برخورد کرد.

دقیقه 82: سانتر از کناره‌ها به بهنام برزای نرسید و او با دست توپ را زد اما با اخطار داور مواجه نشد.

دقیقه 87: امید ابراهیمی مهم ترین موقعیت استقلال، ضربه پنالتی را از دست داد و جلالی راد به بهترین شکل ممکن دروازه پدیده را نجات داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز