خبرگزاری کار ایران

فکر نمی‌کردم مدیریت خونه به خونه نکونام را از دست بدهند

مشکل پور: خیلی راحت سهمیه آسیایی می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۶۱

مدافع تازه وارد پیکان معتقد است با شرایط فعلی شاگردان مجید جلالی در جدول رده بندی کسب سهمیه آسیا راحت است.

سجاد مشکل پور نیم فصل اول را در لیگ دسته اول به همراه خونه به خونه بابل پشت سر گذاشت و با پیشنهاد پیکان به لیگ برتر بازگشت. مشکل پور پیش از این در سایپا تهران و صنعت نفت آبادان عضویت داشت.

مشکل پور در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازگشت به لیگ برتر می‌گوید: من بازیکن لیگ یکی نبودم و اتفاقاتی افتاد که به لیگ یک رفتم. به خاطر آقای نکونام خونه به خونه را انتخاب کردم. شرایط آنجا با ایشان خوب بود و فکر نمی‌کردم از این تیم جدا شود. فکر نمی‌کردم مدیریت این باشگاه نکونام را از دست بدهند و مردم خونه به خونه او را دوست داشتند. آقای نکونام حقوق بازیکنان را طلب می‌کردند و من هم زمان جداشدن از این تیم، چک گرفتم تا مابقی قراردادم را دریافت کنم.

مدافع سابق خونه به خونه درباره شرایط پیکان تهران ادامه داد: در این چند هفته که به تیم ملحق شدم، پیکان باید بازی‌های پارس جنوبی و سپیدرود را برنده می‌شد. برابر ذوب آهن نباید می‌باختیم؛ گل‌های بیشتری باید به پدید می‌زدیم که لحظات آخر گل خوردیم. بد نبودیم. از بازی گذشته به ترکیب اضافه شدم و از آقای جلالی ممنونم.

مشکل پور افزود: آن چیزی که می‌بینم از کادر و زحمات باشگاه تنها سهمیه آسیاست و چیزی به غیر از این نیست. اگر خدا بخواهد خیلی ساده و راحت می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم. بازی سختی با فولاد پیش رو داریم. برای تساوی نمی‌رویم و ان شاء الله با برد به تهران سفر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز