خبرگزاری کار ایران

از باشگاه خواسته ام مسائل مربوط به داوری را پیگیری کنند

پیروانی: امسال نیز باید در کشور ثالث با عربستانی ها بازی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۷۳۴

مدیر تیم پرسپولیس معتقد است تیمش در هفته های اخیر از اشتباهات داوری متضرر شده است.

به گزارش ایلنا، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: الان در تهران و شهرستان همه تیم ها مقابل ما دفاعی و بسته بازی می کنند. بازی دفاعی تیم ها مقابل ما نشان می دهد که ما چقدر قدرتمند هستیم و این یک سیگنال خوب برای پرسپولیس است. البته ما هم باید بیشتر تلاش کنیم و راهکار مناسبی برای این حربه رقبا پیدا کنیم.

او در مورد ادعای فیروز کریمی مبنی بر توهین هواداران پرسپولیس گفت: به نظرم توهین خاصی نبود و تماشاگران ما بابت نحوه بازی حریف اعتراض داشتند. هرچند همیشه به رعایت بازی جوانمردانه و اخلاق تاکید داریم.

پیروانی در خصوص ارائه پیشنهاد بایگانی کردن پیراهن شماره 12 تصریح کرد: همیشه گفته ام که ما بهترین طرفداران دنیا را داریم و وظیفه ماست که در قبال حمایت آنها کاری انجام بدهیم. من از هیئت مدیره درخواست کردم شماره 12 پرسپولیس به احترام هواداران بایگانی شود.

مدیر تیم پرسپولیس با انتقاد از عملکرد فدراسیون فوتبال در بحث میزبانی از تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من باید فدراسیون فوتبال باید محکمتر به این قضیه ورود می کرد تا آنها برای ما تعیین تکلیف کنند. ما تیم اول آسیا هستیم و اگر قرار باشد کسی تعیین تکلیف کند ما هستیم نه آنها! عربها از هواداران ما می ترسند و می دانند که بازی در ایران چقدر برایشان سخت خواهد بود.

او ادامه داد: قطری ها کار درست را انجام می دهند و مصرانه پای میزبانی خود ایستاده اند و به عربستانی ها باج نمی دهند. ما هم باید مثل آنها باشیم ولی فکر می کنم متاسفانه امسال نیز باید در کشور ثالث با عربستانی ها بازی کنیم.

پیروانی در پایان ضمن انتقاد از عملکرد داوری خاطرنشان کرد: من از باشگاه خواسته ام مسائل مربوط به داوری را پیگیری کنند. ما می گوییم قانون رعایت شود، اگر به نفع ما نمی گیرند به ضرر ما هم نگیرند. ما در این هفته ها بازیکنان محرومی مثل شجاع، کمال و ربیع خواه را داشتیم که به دلیل اعتراض به داور سه اخطاره شده اند. آقایان داور بدانند همانطور که آنها می توانند فوتبالیست خوبی باشند، فوتبالیست ها هم داوران سطح بالایی هستند. وقتی بازیکن در فاصله 2 متری خطا را می بیند و داور سوت نمی زند، با ضربان قلب نمی تواند خودش را کنترل کند و اعتراضی نداشته باشد. باید تعامل بهتری بین داوران و بازیکنان به وجود بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز