خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال:

پرسپولیس یک - گسترش فولاد یک/ بازهم برانکو تایم به داد پرسپولیس رسید

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۶۶۶

دو تیم پرسپولیس و گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی اینلا، پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود و در حالی به مصاف این تیم رفت که برای حفظ فاصله خود با سایر رقبا در صدر جدول نیاز به هر 3 امتیاز این مسابقه داشت. دو تیم پس از نود دقیقه تلاش و انجام بازی خوب و نفسگیر به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

 داور: محمدرضا اکبریان             کمک داوران: علیرضا ایلدروم و محمدجواد مداح

گل: اسماعیل فرهادی (73) برای گسترش فولاد و سیامک نعمتی (4+90) برای پرسپولیس

 

اخطار: سید جلال حسینی (61)- فرشاد احمدزاده (64)- وحید امیری(82) از پرسپولیس وعزیز معبودی (64، 87) از گسترش فولاد

 

اخراج: عزیز معبودی (87) از گسترش فولاد

 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند - صادق محرمی (دقیقه 59، احمد نورالهی) - جلال حسینی - شجاع خلیل‌زاده - محمد انصاری - حسین ماهینی - فرشاد احمدزاده (دقیقه 85، شایان مصلح) - محسن مسلمان - وحید امیری - گادوین منشا  (دقیقه 76، سیامک نعمتی) - علی علیپور

 

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مصطفی سالاری، احمدرضا زنده‌روح، عزیز معبودی، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی (دقیقه 37، سید احمد موسوی) ، پیمان بابایی، مسیح زادهی، اسماعیل فرهادی، میلاد زنیدپور (دقیقه 49، سید محسن حسینی)، آندارینک تیموریان

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 1: اشتباه خط دفاع پرسپولیس، نریمان‌جهان را صاحب موقعیت گلزنی کرد ولی سیدجلال حسینی به این بازیکن اجازه کار نداد.

دقیقه 5: ضربه ایستگاهی از سمت چپ روی دروازه گسترش فولاد ارسال شد ولی توپ ارسالی مسلمان با بی‌دقتی علیپور با ضربه سر به اوت رفت.

دقیقه 6: ضربه مسلمان به سمت دروازه گسترش فولاد را دخسوس ناقص مهار کرد و توپ برگشتی را هم منشا نتوانست وارد دروازه کند و در اختیار دخسوس قرار داد.

دقیقه 10: علیپور فرصت این را داشت که روی پاس بلند هم‌تیمی‌هایش با دخسوس تک به تک شود ولی گلر گسترش فولاد از دروازه خارج شد و در حالیکه حرکت او مشکوک به خطا بود توپ را دفع کرد.

دقیقه 14: محمد انصاری از سمت چپ با یک ارسال زمینی منشا را صاحب موقعیت گلزنی کرد ولی ضربه این بازیکن با بی‌دقتی راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 29: احمدرضا زنده‌روح با ضربه دیدنی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که شوت او با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه 34: وحید امیری با ارسال خوب از سمت چپ فرشاد احمدزاده را در موقعیت گلزنی قرار دارد ولی این ضربه هم حاصلی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 45: ضربه سر وحید امیری با ارسال از جناح راست پرسپولیس با کم دقتی این بازیکن به اوت رفت.

دقیقه 70: ارسال محسن مسلمان از سمت چپ  با ضربه سر توسط گادوین منشا راهی اوت شد.

دقیقه 74 (گل): پاس تودر فوق‌العاده از احمد موسوی باعث شد اسماعیل فرهادی با بیرانوند تک به تک شود و ضربه دقیق این بازیکن به گوشه دروازه پرسپولیس نشست

دقیقه 76: پیمان بابایی در فرصت تک به تک موقعیت خوبی داشت تا دروازه پرسپولیس را باز کند ولی تعلل او باعث شد مدافعین از راه برسند و ضربه سراسیمه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 79: در شلوغی محوطه جریمه گسترش فولاد علیپور فرصت خوبی به دست اورد که دخسوس به خوبی توپ را از او گرفت.

دقیقه 3+90: ارسال خوب از ناحیه راست روی سر وحید امیری موقعیت خطرناکی روی دروازه گسترش ایجاد کرد که این توپ هم راهی اوت شد.

دقیقه 4+90 (گل): سیامک نعمتی پشت محوطه جریمه شانس شوتزنی پیدا کرد و ضربه دقیق و زیبای او به کنج دروازه گسترش فولاد نشست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز