خبرگزاری کار ایران

با ترکیبی از جوان ها و باتجربه ها

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از فردا آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۹۴

پیش اردوی رقابتهای بین المللی پرشین کاپ با ترکیبی از جوان ها و باتجربه های تیم ملی فوتبال ساحلی از فردا در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می شود.

به گزارش ایلنا ، اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان جهت حضور در دومین دوره از رقابتهای بین المللی پرشین کاپ به میزبانی استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی از فردا (جمعه) در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا (انتخابی جام جهانی 2019) سال آتی برگزار می شود، کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی هدفگذاری خود برای مسابقات پرشین کاپ را بر مبنای ایجاد فرصت برای جوان های دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان قرار داده است تا این بازیکنان در کنار تعدادی از باتجربه های دعوت شده به تیم، تجربه مناسبی از حضور در میادین بین المللی را کسب کنند.

بر همین اساس 12 بازیکن از سوی مارکو اوکتاویو به شرح زیر دعوت شدند: محمد احمدزاده، مسلم مسیگر، حسن عبدالهی، مصطفی کیانی، حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده، سینا رحمتی، علی درویش و محمد داستان.

لازم به ذکر است پس از پایان این اردو، دو بازیکن از بین نفرات دعوت شده خارج خواهند شد تا در نهایت لیست 10 نفره تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان برای حضور در مسابقات پرشین کاپ که از 7 الی 9 بهمن برگزار می شود، مشخص شود. این اردو تا دوم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز