خبرگزاری کار ایران

بودجه 70 میلیونی رئال مادرید برای خرید هدف آرسنال

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۰۶

رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است، تیم پایتخت اسپانیا به تقویت خط حمله نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، دون بالون اسپانیا گفته، رئیس باشگاه رئال مادرید، فلورنتینو پرز، برخلاف تصمیم اشتباه زین الدین زیدان قصد دارد خرید زمستانی داشته باشد و او مهاجم دورتموند آلمان را هدف قرار داده است.

پرز تصمیم گرفته یک بار و برای همیشه مشکل این فصل رئال در لالیگا را برطرف کند. مهاجمان رئال مادرید به خصوص کریم بنزما انتظارات را برآورده نکرده‌اند و کهکشانی‌‍‌ها طی هفته‌های اخیر فاصله زیادی با صدر جدول دارند.

هدف پرز واضح است: گلزنی بیشتری نیاز است. در حال حاضر رئیس مادرید تصمیم گرفته 70 میلیون پوند برای خرید پیر اوبامیانگ در نظر بگیرد که از نظر او مشکلات اینگونه برطرف می‌شود. اوبامیانگ با آرسنال مذاکرات جدی داشته و پرز قصد دارد در این کورس برنده باشد تا اعتراض هواداران را برطرف کند.

اوبامیانگ مدتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که برتن کردن پیراهن رئال مادرید رویای کودکی اوست و به پدربزرگش قول داده روزی این کار را انجام بدهد. وسواس بزرگ او این است که خود را زیر فرماندهی زین الدین زیدان قرار دهد و با نگرش او ظاهرا از نفوذ فلورنتینو پرز بهره مند شده است.

رئال مائورو ایکاردی و هری کین را زیر نظر داشت که قیمت‌های نجومی داشتند. با خرید اوبامیانگ پرز هم فاز تهاجمی رئال را تقویت کرده و هم صرفه جویی می‌کند تا در تابستان به اهدافش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز