خبرگزاری کار ایران

لوکاس مورا: از پاریس می‌روم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۶

لوکاس مورا، هافبک برزیلی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که دوران حضورش در این تیم به پایان رسیده است و به این ترتیب بر شایعات اخیر مبنی بر احتمال جدا شدن وی از PSG در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه مهر تأیید زد.

به گزارش ایلنا، لوکاس مورا در بازی یکشنبه شب پاریسی‌ها در خانه نانت که با پیروزی یک گله پایتخت‌نشینان فرانسه خاتمه یافت هم یکی از نیمکت‌نشین‌های بی‌استفاده این تیم بود و پس از این بازی اعتراف کرد که دیگر در برنامه‌های سرمربی‌اش اونای امری برای آینده جایی ندارد.

او در راهروی خبرنگاران به خبرنگاری که از او پرسید آیا امکان دارد که تا پایان فصل در PSG بماند، گفت: «بعید می‌دانم. با چیزهایی که سرمربی گفته است، به نظر می‌رسد که این پایان داستان من در پاریس است. من پیشنهادهایی دارم اما نمی‌توانم درباره‌شان صحبت کنم. من فوتبال انگلیس را خیلی دوست دارم چون واقعاً یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست. همیشه هم گفته‌ام دوست دارم در اروپا بمانم چون هنوز به اهدافی که از بازی در فوتبال این قاره داشتم، نرسیده‌ام.»

در همین حال اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، از شخصیت و روحیه جنگنده مردانش برای گرفتن سه امتیاز بازی خارج از خانه‌شان برابر نانت ابراز خرسندی کرد و گفت خوشحال است که تیمش توانست فشار 90 دقیقه‌ای که تیم تحت هدایت کلودیو رانیری به آنها می‌آورد را تحمل کند.

او گفت: «زمانی که یک تیم در تمام 90 دقیقه برای تصاحب تمام توپ‌ها می‌جنگد و برابر همه رقبایش می‌ایستد، نتیجه می‌گیرد و من هم فکر می‌کنم تیم من امروز نشان داد که ما می‌توانیم چنین بازی‌هایی را هم تحت فشار و شرایط سخت ببریم. این بازی با بسیاری از بازی‌های دیگری که انجام داده‌ایم فرق داشت. نانت تیم بسیار سرسختی است و شما را تحت فشار فراوانی قرار می‌دهد اما تیم فرم خود و مالکیتش بر توپ را حفظ کرد و بسیار با شخصیت ظاهر شد. در نیمه نخست، کنترل ما بر بازی آشکارتر بود. ما گل زدیم و دو موقعیت مسلم گلزنی دیگر داشتیم. درست است که در نیمه دوم، آنها بیشتر فشار آوردند و کار برای ما جهت غلبه بر این فشار سخت‌تر بود اما من معتقدم که حق‌مان بود بازی را ببریم.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز