خبرگزاری کار ایران

با انتقال الکسیس سانچس به منچستریونایتد

آرسنال و نقشه برای جذب اوبامیانگ، میختاریان و مالکوم

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۶۰

الکسیس سانچس به‌زودی به منچستریونایتد می‌پیوندد. فروش او باعث خواهد شد که آرسنال چند بازیکن بخرد.

به گزارش ایلنا، این مهاجم اهل شیلی برای بازی یکشنبه مقابل بورنموث به همراه تیم سفر نکرد. منچسترسیتی به دنبال جذب او بود اما حالا به نظر می‌رسد که یونایتد این بازیکن را به خدمت خواهد گرفت. فرناندو فلیسویچ، ایجنت سانچس به منچستر رفته تا با یونایتد مذاکره کند. گفته می‌شود در قرارداد پیشنهادی یونایتد به سانچس، دستمزد 400هزار پوند در هفته تعیین شده و همچنین برای این انتقال، به خود سانچس هم 30 میلیون پوند می‌پردازند. همچنین مبالغ هنگفتی به ایجنت‌ها داده خواهد شد. آرسنال هم 35 میلیون پوند از فروش این بازیکن به دست می‌آورد. اما بازیکنانی که ممکن است با جدایی سانچس راهی آرسنال شوند به این ترتیب هستند:

 

هنریک مخیتاریان

او ممکن است به‌عنوان بخشی از مبلغ انتقال سانچس به آرسنال بپیوندد. آرسن ونگر بسیار او را می‌ستاید و پیش از انتقال او به منچستریونایتد هم به دنبال خریدش بود. ونگر همچنین آنتونی مارسیال را دوست دارد اما یونایتد احتمالا برای اینکه مارسیال را نگه دارد، اجازه رفتن را به مخیتاریان خواهد داد. البته معاوضه بازیکن کار بسیار دشواری است، چون تعیین قیمت یک بازیکن هم سخت است، چه برسد به دو بازیکن، ولی یونایتد حاضر است که مخیتاریان را به آرسنال واگذار کند.

 

مالکوم

نام کامل او مالکوم فیلیپه سیلوا ده اولیویرا است. این بازیکن 20ساله زیر نظر چندین باشگاه بزرگ اروپایی قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد که آرسنال مقصد او خواهد بود و احتمالا برای خرید او، در روزهای آتی 35 میلیون پوند به بوردو خواهد پرداخت. این بازیکن برزیلی می‌تواند در چندین پست در خط میانی بازی کند. او اخیرا کمک کرد که بوردو بتواند تروا را با نتیجه یک بر صفر ببرد. چند نفر از طرف او به لندن رفته‌اند. ونگر بارها گفته که تنها زمانی سانچس را می‌فروشد که جانشین او را پیدا کرده باشد. مالکوم که در این فصل 7 گل زده، می‌تواند جانشین سانچس شود.

 

پیر امریک اوبامیانگ

او روی کاغذ شخصیتی نیست که آرسنال بخواهد، چرا که برای بوروسیا دورتموند حاشیه‌های بسیاری ایجاد کرده است اما توپچی‌ها اوضاع او را زیر نظر گرفته‌اند، به‌ویژه که دورتموند فعلا او را از حضور در میادین محروم کرده است. این بازیکن گابنی به دلیل حضور نیافتن در یک جلسه تمرین تیم با تنبیه انضباطی روبه‌رو شده است. با این حال، او در میدان می‌تواند بازیکنی باشد که ونگر می‌خواهد، به‌ویژه که الکساندر لاکازت، خرید تابستانی ونگر نتوانسته انتظارات را برآورده کند. قیمت اوبامیانگ حدود 60 میلیون یورو خواهد بود که البته شاید ونگر حاضر نشود در این مقطع از فصل، چنین پولی بپردازد اما در هر حال آرسنال به بازیکنی با ویژگی‌های او بسیار نیاز دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز