خبرگزاری کار ایران

سپاهان کرانچار ضعیف‌تر از سپاهان ویسی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۴۳

به گفته مدیران و مربیان، سپاهان در ابتدای فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیا بود.

به گزارش ایلنا،  آنچه پس از گذشت ۱۹ هفته از لیگ نصیب سپاهان شده اما فصلی سراسر بحران بوده است و زردپوشان پر افتخار اصفهانی در بیشتر هفته‌های لیگ رتبه‌ای دو رقمی را در جدول تجربه کرده‌اند.

سپاهان کرانچار با هشت امتیاز کمتر نسبت به سپاهان ویسی، ۲۰ امتیازی است و در رده دوازدهم جدول قرار دارد. سپاهان در این فصل همچنین در جام حذفی هم در نخستین گام آن هم در خانه شکست خورد و خیلی زود حذف شد.

اگر سپاهان فصل گذشته بر خلاف عادت همیشگی خود در هفته نوزدهم به جای کورس قهرمانی در کورس کسب سهمیه حضور داشت، در فصل جاری نه تنها قرار گرفتن در کورس سهمیه برای شاگردان کرانچار به یک آرزو بدل شده است بلکه بیشتر به کورس بقا در لیگ برتر و فرار از سقوط نزدیک‌ است.

کسب ضعیف‌ترین رتبه نیم‌فصل در تمام ادوار لیگ برتر، عدم پیروزی در دیدارهای خارج از اصفهان و متحمل شدن شکست سنگین چهار بر صفر برابر پدیده که سنگین‌ترین شکست سپاهانی‌ها در تاریخ لیگ به شمار می‌رفت، بخشی از رکوردهای منفی سپاهان در این فصل است، تیمی که به رتبه دوازدهم جدول میخکوب شده است و چه بسا با عدم نتیجه‌گیری در بازی بعدی برابر سپیدرود عملاً خطر سقوط را حس کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز