خبرگزاری کار ایران

مهاجم استقلال به دنبال پایان دادن به جنجال‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۰۳۹

با توجه به جدایی شهباززاده و جذب نکردن مهاجم جدید، استقلالی‌ها در دیدار با پدیده تنها قربانی را برای حضور در خط حمله در اختیار دارند.

به گزارش ایلنا، علی قربانی؛ مهاجمی که در دقیقه 96 دیدار با سایپا موقعیت درخشانی را از دست داد و پس از این اتفاق تا 48 ساعت بعد قربانی تبدیل به چهره‌ای حاشیه‌ای در رختکن استقلال شده بود.

البته نگاه شفر، کادرفنی و هواداران ناراضی استقلال روز جمعه باز هم به قربانی در خط حمله خواهد بود تا شاید این بازیکن بتواند با گل زدن مقابل تیم مهاجری، نه تنها روز بد خود برابر سایپا را جبران کند بلکه باز هم تبدیل به گزینه اول شفر برای خط حمله شود. منتفی شدن حضور مهاجم کامرونی فرصتی دوباره برای قربانی خواهد بود و این بازیکن شمالی این شانس را دارد تا در دیدار با پدیده اعاده حیثیت کند.

 این روزها بازیکنان استقلال سعی می‌کنند از قربانی دفاع کنند چرا که معتقد هستند هواداران به ناحق علیه او هجمه راه انداختند. علی قربانی که تاکنون یک گل برای استقلال زده آمار نا‌امید‌‌کننده‌ای از خود به جا گذاشته و خیلی از هواداران استقلال امیدوار به گل زدن او نیستند. بازی با پدیده بهترین فرصت آشتی هواداران با مهاجم ناکام استقلال است وگرنه شرایط برای او سخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز