خبرگزاری کار ایران

من را کنار گذاشتند تا ایراداتشان مشخص نشود

مجتبی جباری: باشگاه استقلال هیچ ارزشی برایم قائل نشد/ برای تیم دیگری بازی نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۵۰

هافبک جدا شده استقلال در خصوص دلایل جدایی‌اش و قطه همکاری با این باشگاه صحبت کرد.

مجتبی جباری در گفت‌وگو با برنامه ورزشی رادیو تهران در خصوص اتفاقات رخ داده و فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه استقلال و جدا شدن از این تیم گفت: به نظر من همه مردم از آخرین شرایط و اتفاقات رخ داده خبر دارند و فکر می‌کنم از شرایط من هم مطلع هستند و اینکه چطور این مدت گذشت و چه صحبت‌هایی رد و بدل شد آگاهی کامل دارند. متأسفانه بعضی از افراد از ابتدا صحبت‌هایی مبنی بر بحث پزشکی من مطرح کردند و بعد از آن گفتند شفر باید راجع به اضافه شدنم به تمرینات نظر بدهد و اینکه به تیم برگردم یا خیر. در صورتی که آقای شفر در جریان نبودند و هیچ صحبتی نکردند حتی از زرندی مدیر رسانه‌ای تیم هم پرسیدم و گفتم آیا صحبتی راجع به من کرده‌اند یا خیر که اصلاً سرمربی تیم در جریان نبود. بعد از اینکه از طریق فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت پیگیر شدم متوجه شدم باشگاه استقلال لایحه‌ای را تنظیم کرده و به فدراسیون فوتبال ارسال کرده مبنی بر اینکه من در تمرینات شرکت نکردم.

وی در ادامه تاکید کرد: احساس می‌کنم این افراد به شعور مردم احترام نمی‌گذارند، همه متوجه شدند حتی در برنامه ۹۰ هم که آن اتفاق افتاد تمام علاقه‌مندان به فوتبال و مردم متوجه شدند که چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال افتاده است. حتی آقایان گفتند که با من تماس گرفته شده تا به تمرینات برگردم و من نخواستم به تمرینات استقلال اضافه شوم. حتی وثوق احمدی هم به باشگاه استقلال گفتند که با صحبت این مشکل حل شود اما در پایان نقل و انتقالات متأسفانه باشگاه استقلال یک طرفه فسخ کرد و با این کار نشان دادند که چه افرادی هستند که در حال حاضر باشگاه استقلال را اداره می‌کنند.

مجتبی جباری در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا افرادی بودند که شما را از استقلال دور کنند یا خیر؟ گفت: به نظرم آقای افتخاری کارهایی انجام دادند و حواشی‌ را به وجود آورد و حتی تصمیماتی گرفت که بسیار آزاردهنده بود حتی شفر هم به عنوان سرمربی تیم انتظاراتی از باشگاه دارد که مطمئناً برآورده نشده است. خود سرمربی هم از اتفاقاتی که افتاده بسیار ناراحت است و حتی صحبت‌های کوتاهی که با او داشتم معتقد بود که واقعاً حیف است که به مدت کوتاه در کنار هم بودیم.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در ادامه درخصوص مشکلات مالی باشگاه اظهارداشت: متأسفانه آقای افتخاری نمی‌داند که چه کار می‌کند، باشگاه استقلال یک باشگاه دولتی است و تمام هزینه‌ها از جیب خزانه‌داری دولت صرف این باشگاه می‌شود و به خاطر همین تصمیمات عجیبی می‌گیرند که مطمئناً به ضرر باشگاه استقلال خواهد شد. به طور مثال وقتی که مگویان با استقلال قرارداد داشت با او آن رفتار را داشتند حتی می‌توانستند با گفت‌وگو به تیم دیگری منتقل شود اما تا روز آخر معطل کردند و حالا باید پول مگویان را تا آخر بدهند و در حال حاضر هم با من این رفتار را کردند. اگر باشگاه خصوصی بود مطمئناً همچین تصمیمی گرفته نمی‌شد که بخواهند با اعتبار یک بازیکن بازی کنند، خداراشکر که صادقانه با مردم صحبت کردم، رفتار کردم و همه علاقه‌مندان به فوتبال می‌دانند که چه رفتاری با من شد.

وی در پاسخ به این سوال که شفاف در مورد اینکه آیا علیرضا منصوریان او را می‌خواست یا خیر، گفت: واقعیت این است که فشار هواداران باعث شد تا منصوریان با باشگاه من را جذب کند، متأسفانه رفتار آقایان به عنوان سرمربی استقلال قابل قبول نبود و من رفتارهایی دیدم که خیلی اذیت شدم. بعد از اینکه رفتار شفر را دیدم با وجود اینکه برای او بازی نکرده بودم اما احساس خوبی به من دست داد، صحبت‌هایمان دوستانه بود و بعد از آن شفر یک بار هم به منزل من آمد و خیلی خوشحال شدم که شخصیت من برای شفر مهم بود. برای او مهم بود که چه حرفی در مورد من بزنند و آیا من از این موضوع ناراحت می‌شوم یا خیر. این اتفاقات برای من درس بزرگی را رقم زد. باشگاهی که در آن سالها بازی کردم و تمام مصدومیت‌هایم را در آنجا متحمل شدم در رأس کار هیچ ارزشی برایم قائل نبود و حتی برای تماشاگران هم ارزش قائل نشدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از شخصیت و نوع گفتار او ناراضی بود یا خیر، گفت: مدیرعامل و تمام کسانی که من را کنار گذاشتند دوست نداشتند ایرادهایشان دیده شود. شفر به من گفت مطمئناً اگر در جای دیگری چنین اتفاقی می‌افتاد همه چیز درست می‌شد. شما شب گذشته در برنامه ۹۰ دیدید که حسینی گلر استقلال چه سختی‌هایی کشیده بود، جالب است باشگاه هیچ اقدامی برای او نکرد و در بین جوانان ما خیلی از این مشکلات وجود دارد که متأسفانه جدی گرفته نمی‌شود.

جباری در خصوص اینکه بازیکنان از وی حمایت کردند، گفت: یکی از مشکلات این است که ما نمی‌توانیم خوب از هم حمایت کنیم، ما ابتدا باید خوب فکر و آنالیز کنیم تا بدانیم لایق چه هستیم و بعد با خواسته‌هایمان بجنگیم. خوشبختانه اتحادیه بازیکنان تشکیل شده و من هم عضو هیأت مدیره آن هستم ضمن آنکه جا دارد از مردم در صفحه اینستاگرام من حمایت کردند تشکر کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد خواسته وی به هنگام قرارداد، پیوستن منتظری به استقلال بود، گفت: منتظری زودتر از من به استقلال آمده بود و اصلاً چنین صحبتی از طرف من انجام نشده بود.

وی در خصوص فسخ قرارداد یکطرفه از طرف باشگاه استقلال گفت: من روز گذشته نامه‌ای دریافت کردم که باشگاه قراردادم را فسخ کرده است، این هم یک گونه از مدیریت‌های ورزش ما است، ما با سوء مدیریت مواجه هستیم و شما ببینید ورزش ما را به کجا رسانده‌اند. آنها اصلاً مسائل اخلاقی را در نظر نگرفته‌اند و همین الان هم به هیچکس پاسخگو نیستند. به خاطر این است که مردم به این اتفاقات واکنش نشان می‌دهند. همه منتظر مبارزه با چنین اتفاقاتی هستند و باید با آن مبارزه شود. آیا وزیر ورزش می‌داند که مدیری که برای استقلال انتخاب کرده یک بازیکنی را مثل من کنار گذاشته که سابقه ملی دارد و استقلال باید به خاطر همین کنار گذاشتن ضرر مالی بدهد؟ آیا وزیر این را می‌داند؟ شما دیدید در برنامه ۹۰ چه اتفاقاتی افتاد و آن زمان همه مردم ناراحت شدند. اگر الان جلوی این اتفاقات گرفته نشود مطمئناً در آینده ادامه خواهد داشت.

جباری در ادامه تأکید کرد: وقتی می‌خواستم به ایران برگردم اگر طرفداران نبودند اصلاً شاید بازی نمی‌کردم اما به خواست مردم با انگیزه برگشتم تا یک بار دیگر جو ورزشگاه آزادی را تجربه کنم اما انصافاً برایم سخت است که به تیم دیگری فکر کنم.

جباری در پایان این گفت‌وگو در خصوص اینکه تکلیف آینده‌اش چه می‌شود، گفت: حقیقت این است که نمی‌خواهم یک نیم‌فصل بازی کنم چون از این اتفاقاتی که افتاده خسته هستم، ترجیح می‌دهم تا آخر فصل بازی نکنم تا ببینم وضعیت چه می‌شود و کمیته انضباطی چه رأیی صادر می‌کند ، من از مردم ممنون هستم که حمایتم کردند و معتقدم استقلال خیلی بزرگ است و آنها لایق بهترین باشگاه هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز