خبرگزاری کار ایران

یادبودهای فرهنگی و هنری ایران به تیم ملی فوتسال بلاروس اهداء شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۴۷

کمیته فرهنگی فدراسیون به پاس تقدیر از تیم ملی بلاروس و به رسم مهمان نوازی ایرانی با هدایایی از آثار و صنایع دستی ایرانی به اعضاء و کادر تیم ملی فوتسال بلاروس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز با حضور غلامحسین زمان آبادی مشاور ریاست فدراسیون در امور مسئولیت های اجتماعی و قاسمی معاون مرکز ملی فوتبال و خانم کاظم رئیس دپارتمان فرهنگی در هتل المپیک از تیم ملی فوتسال بلاروس قدردانی شد.

زمان آبادی ضمن خوش آمدگوئی به اعضاء و کادر تیم ملی فوتسال بلاروس ، حامل پیام رئیس و دبیرکل فدراسیون بود و ضمن تشکر از حضور تیم بلاروس در ایران برای کلیه اعضاء تیم در زندگی ورزشکاری آرزوی موفقیت کرد. همچنین سعید قاسمی نیز ، ضمن آرزوی حضور مجدد تیم ، نسبت به پذیرایی شایسته فدراسیون در مدت اقامت ایشان اظهار امیدواری کرد.

در پایان سرمر بی تیم بلاروس با اهداء یادبود از فدراسیون فوتبال بلاروس از مهمان نوازی بی نظیر فدراسیون فوتبال ایران تقدیر و تشکر کرد. همچنین به رسم یادبود نیز هدیه ای توسط کمیته فرهنگی از آثار هنری و صنایع دستی ایران جهت یادگاری به اعضاء و کادر تیم اهداء شد.

گفتنی است طی برنامه ریزی صورت گرفته از سوی کمیته فرهنگی، برنامه بازدید از موزه آثار و صنایع دستی ایرانی و آشنایی با اقوام جهت آشنایی تیم ملی بلاروس با فرهنگ و آثار هنری ایران در سازمان میراث فرهنگی انجام پذیرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز