خبرگزاری کار ایران

اردوهای تیم ملی شطرنج نابینایان و کم بینایان از فروردین ماه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۲۴۹

اردوهای آمادگی تیم ملی شطرنج نابینایان و کم بینایان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، اردوهای آمادگی تیم ملی شطرنج نابینایان و کم بینایان جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا از فروردین ماه آغاز می شود.

مسئول انجمن شطرنج نابینایان و کم بینایان با اعلام این خبر  گفت: اردوهای تیم ملی شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان فروردین ماه آغاز خواهد شد. محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز حمایت خود را برای قوی تر شدن تیم ملی اعلام کرده است.

علی اکبر هدهدی در خصوص برگزاری اردوهای آمادگی اظهار داشت: چهار مرحله اردوی آمادگی و دو مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی درنظر گرفته شده است. آذربایجان شرقی نیز پیشنهاد برگزاری نخستین مرحله اردوی آمادگی را در جلفا داده است.

وی افزود: امسال نیز دو مسابقه بین المللی در ایران برگزار می شود که قصد داریم تیم ملی در مسابقات جام فردوسی شرکت کند. این مسابقات ۱۱ تا ۱۸ اسفندماه در خراسان رضوی برگزار می شود. همچنین تیم ملی در مسابقات دهه فجر حضور خواهد داشت. این رقابت ها نیز ۱۴ تا ۲۲ بهمن ماه در مازندران برگزار خواهد شد.

مسئول انجمن شطرنج فدراسیون نابینایان و کم بینایان در پایان یادآور شد: تیم ملی بانوان شانس خوبی برای کسب مدال در پاراآسیایی جاکارتا دارد و تیم ملی آقایان نیز همینطور.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز