خبرگزاری کار ایران

دو خبر از فدراسیون بدمینتون

دعوت از منتخبین بزرگسالان و جوانان بدمینتون بانوان به اردو/ فجرکاپ با حضور ۱۵ کشور برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۸۴۵

جهت حضور در مسابقات فجرکاپ منتخبین بزرگسالان و جوانان بدمینتون بانوان به اردوی آمادگی در سمنان دعوت شدند.

به گزارش ایلنا ، از سوی فدراسیون بدمینتون منتخبین رده سنی بزرگسالان و جوانان بدمینتون بانوان به منظور حضور قدرتمند در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران به اردوی آمادگی در شهرستان سمنان دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از هاجر کبیری، الهه سپیدان، هاله همدانچی و حنانه یعقوب زاده از تهران، سایه خلیل الرحمانی از اصفهان، ساغر رفیعی از کرمان، نسترن کرمی و حدیث احمدی از زنجان، آتنا حمیدی فر از کرمانشاه، الناز فیض منش، پرنیا نبوی و طراوت علی نژاد از سمنان می باشند.

بازیکنان فوق در روزهای بیست و هفتم لغایت سی ام دی ماه سال جاری در تالار بدمینتون مجموعه ورزشی تختی شهرستان سمنان زیر نظر مربیان تیم ملی بدمینتون بانوان به تمرین خواهند پرداخت.

*مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ با حضور ۱۵ کشور برگزار می شود

بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ با حضور ۱۵ تیم از کشورهای مختلف در روزهای شانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سال جاری با جوایز ۲۵ هزار دلاری و در قسمت آقایان و بانوان در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان زنجان برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات بدمینتون بازان کشورهای آلمان، اندونزی، ترکیه، هند، آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه و مالدیو به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

محمد اندی از کشور اندونزی و دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا و مدرس کمپ (AOP) در مراسم افتتاحیه مسابقات حضور خواهد یافت. همچنین سندی ژان از کشور چین که از مدرسین جهانی بدمینتون است که به عنوان سرداور بیست و هفتمین دوره این رقابتها حضور خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز