خبرگزاری کار ایران

دو سال است علی قربانی را می خواهم

دایی: هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم / باید با اختلاف استقلال را شکست می‌دادیم

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۲۱۶

سرمربی سایپا با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، تیمش را مستحق پیروزی در این دیدار دانست.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی سایپا پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار صحبت کرد:

 

*هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم

فکر می‌کنم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم، هم به لحاظ مالکیت توپ و هم به لحاظ موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم. ما روی یک اشتباه گل خوردیم، چون روی تنها توپی که داخل چهارچوب ما آمد، گل خوردیم. اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم جلوی آن گل را هم بگیریم. ما در این بازی یک چیز کم داشتیم و آن هم شانس بود، چون هر چقدر زدیم، به مدافعان حریف خورد.

 

*استقلال با خوش‌شانسی از شکست گریخت

بچه‌های ما در این بازی نشان دادند که شایسته هستند و با اینکه مساوی کردیم، اما هیچ وقت دنبال مساوی نبودیم. به این بازی به یک بازی شش امتیازی نگاه می‌کردیم و می‌خواستیم هر طور شده برنده باشیم، اما استقلال با خوش‌شانسی از شکست گریخت. به جز موقعیت دقیقه 95 هم استقلال کار خاص دیگری روی دروازه ما انجام نداد.

 

*باید با اختلاف دو سه گل استقلال را شکست می‌دادیم

 ما در این بازی راه‌های مختلف را برای به ثمر رساندن گل امتحان کردیم. از کناره‌های زمین و از عمق می‌توانستیم به استقلال گل بزنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به نظرم اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می‌شدند، باید با اختلاف دو سه گل استقلال را شکست می‌دادیم، اما بدشانسی آوردیم.

 

*فرقی ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور داشته باشد

ما براساس سیستمی که کار می‌کنیم ترکیب را انتخاب می‌کنیم و عباس‌زاده نیز به همین دلیل روی نیمکت قرار داشت. برای من فرقی ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور داشته باشد. ما امروز برای جلوگیری از حملات استقلال سیستم را انتخاب کردیم و عباس‌زاده نیز روی نیمکت قرار گرفت. سلیمانی هم که امروز در ترکیب حضور داشت، جزو بازیکنان خوب ماست، اما امروز روز بد او بود. 

 

*دو سال است قربانی را می خواهم

من هم در نفت و هم در سایپا قربانی را می‌خواستم. متأسفانه قربانی با گلی که امسال به سپاهان زد، در استقلال ماندنی شد، وگرنه دو سال است که دنبال او هستم. قربانی استعداد بالایی دارد و حتی می‌تواند بهتر از اینها هم عمل کند. باید این نکته را نیز بگویم که اگر قربانی امروز همان چند ضربه سر را نیز نمی‌زد، استقلال نمی‌توانست فرصت گلزنی پیدا کند.

 

باید در نیمه اول به گل می‌رسیدیم

باید همان نیمه اول به گل می‌رسیدیم. اگر توپ‌های‌مان در 45 دقیقه نخست تبدیل به گل می‌شدند در همان نیمه دو سه گل می‌زدیم. در نیمه دوم هم دو بار توپ‌های‌مان به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد. امروز به لحاظ گلزنی روز ما نبود، اما توانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز