خبرگزاری کار ایران

مدیران استقلال دلشان به حال این تیم نمی‌سوزد؛

نکونام: باشگاه استقلال باید مالیات و بدهی‎‌ام را پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۱۱۲

سرمربی خونه به خونه بابل خواستار دریافت مطالباتش از استقلال تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز خونه به خونه بابل در واکنش به سوال که آیا طلبش از باشگاه استقلال را دریافت کرده یا خیر، گفت: چند وقت پیش بود که به مسئولان باشگاه اعلام کردم در صورتی که مالیات را پرداخت کنند طلبم را می‌بخشم اما هیچ پاسخی دریافت نکردم. از باشگاه استقلال جواب تماس و ایمیل‌هایم را ندادند و حالا که اینطور شده باید مالیات و طلبم را پرداخت کنند. استقلالی‌ هستم و هواداران هم این مسئله را می‌دانند اما باید به ای اف سی و فیفا جواب بدهند.

او ادامه داد: مدیران باشگاه سعی کنند ما را مقابل هواداران قرار ندهند. وکیلم را به باشگاه فرستادم به او هم جواب واضحی ندادند. بی احترامی کردند و مردم هم بدانند که مدیرانی که به استقلال می‌آیند دلشان به حال این تیم نمی‌سوزد و با بدهی تیم را تحویل می‌دهند. راه گرفتن طلبم را می‌دانم و به دلیل بی احترامی که شده تا آخرش پیش می‌روم.

نکونام درباره اینکه سیدرضا افتخاری گفته بود زمانی که سرپرست تیم ملی بودم نکونام به تازگی به فوتبال آمده بود، عنوان کرد: این حرف‌ها مهم نیست، مهم این است که از شخصی به نیکی یاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز