خبرگزاری کار ایران

چهار شگفت انگیز پرسپولیس چه کسانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۷۶۰

خط دفاع پرسپولیس مقابل تراکتورسازی فوق العاده کار کرد.

به گزارش ایلنا، آمریکایی‌ها عاشق کتب‌های مصور یا همان کمیک بوک‌هایی هستند که بعضا با چهره‌های ابر قهرمانی برای کودکان و نوجوانان حکم خوراک روزمره را پیدا می‌کند و یکی از بهترین علاقه‌مندی‌های چند رده سنی طی دهه‌های مختلف حتی در کشورهای دیگر مثل ژاپن بوده است.

در این کتاب‌های مصور ابرقهرمان‌هایی متولد شدند که خیلی‌های‌شان به دنیا پرزرق و برق سینما راه یافتند و تبدیل به کاراکترهایی محبوب و به یادماندنی شدند. از این شخصیت‌ها داستان 4 شگفت انگیز و بازگشت آنها دستمایه ساخت چند فیلم شد و این گروه به‌عنوان معروف‌ترین گروه ابرقهرمانی شناخته شدند که شکست ناپذیر به نظر می‌رسند.

این چهار شگفت انگیز البته در خط دفاع پرسپولیس حضور دارند و بعد از بازی دیروز با تراکتورسازی راحت‌تر از قبل می‌شود این لقب را برایشان در نظر گرفت. دیروز سیدجلال حسینی رهبر خط دفاعی باز هم فوق‌العاده بود و مثل مرد شنی یا یک دیوار مقابل خط میانی و مهاجمان تراکتورسازی ایستاد.

شجاع خلیل‌زاده که مثل یک پرنده یا سوپرمن پرواز می‌کند، روز بدون اشتباهی را پشت سر گذاشت و باعث شد حاتمی بلند قامت در زمین و آسمان ناکام بماند.

حسین ماهینی هم که یکی از خوب‌های پرسپولیس بود و مثل بتمن با تمام ابزار لازم درست شبیه ساعت دقیق و منظم کار می‌کند، در دفاع و حمله فوق‌العاده موثر بازی کرد و شاید بهترین بازی فصلش را تا اینجا ارائه کرد. محمد انصاری را هم می‌توان چهره نخبه این گروه یا مغز متفکرشان نامید.

انصاری که مثل آدام استرنج(شخصیت فیلم‌های ابرقهرمانی که سرشار از هوش است اما از هوش و جسارت خود نهایت استفاده را می‌برد) در بازی با تراکتور با ارسال‌های فوق‌العاده یکی از موثر‌ترین بازیکنان تیمش در فاز حمله بود و البته در دفاع بی‌نقص بازی کرد تا یکی دیگر از بازی‌های درخشانش را در ذهن‌مان ثبت کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز