خبرگزاری کار ایران

فکری: هنوز صعودمان به لیگ برتر قطعی نیست/ از نتایج استقلال بسیار خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۵۷۷

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند.

محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در رابطه با شرایط نفت مسجد سلیمان در تعطیلات گفت: تا نیم فصل که خوب بوده و حالا در آستانه شروع نیم فصل دوم هستیم به امید خدا پیش می‌رویم و ببینیم چه پیش می‌آید. هنوز صعود ما قطعی نیست و اندازه دو بازی فاصله داریم.

او ادامه داد: مشکلات کوچک برطرف شده و روند تیمی خوبی داریم. هواداران با ما یکدل هستند و از طرف مدیریت و بازیکنان هماهنگ هستیم. بازیکنان برنامه خیلی خوبی دارند و سنگ تمام می‌گذارند. خداراشکر. بار تمام این زحمات به عهده آنهاست و مجموعه خوبی داریم.

سرمربی نفت درباره خرید بازیکن در نقل و انتقالات عنوان کرد: با دو بازیکن مذاکره کردیم و در حال حاضر محمد مهری را جذب کردیم.

پیشکسوت استقلال درباره نمایش روزهای اخیر آبی‌ها با وینفرد شفر گفت: بازی‌های استقلال را تماشا می‌کنم و از نتایج شاگردان شفر بسیار خوشحالم. طرفداران ما را می‌بینند و راجع به استقلال صحبت می‌کنند. چند ماه ناراحت بودند و حالا اتفاقات خوبی می‌افتد؛ به هر حال زمانی که تیم‌های مطرح موفق باشند فوتبال ایران سود می‌برد. استقلال در ساختار دفاعی بسیار خوب شده و ضمن اینکه گل نمی‌خورد در حمله هم قوی ظاهر شده است. در حال حاضر باید به هر بازی فکر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز