خبرگزاری کار ایران

هفته اول دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز

استمرار صدرنشینی پتروشیمی/ رقابت شانه به شانه تایدواتر و صنعت نفت برای تصاحب جایگاه دوم

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۳۰۰

پتروشیمی بندرامام دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش  ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، هفته اول از دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور در شهرهای یزد ، بندرعباس و آبادان پیگیری شد .

در آبادان صنعت نفت موفق شد با نتیجه ۴-۲ ناب استیل را با شکست مواجه نماید .آبادان با بهره گیری از دو ورزشکار کره ای و جوانان جویای نامی همچون احمدیان ، امیری نیا و کبیری از تیم های خوش ترکیب و موفق لیگ برتر تا این لحظه از بازی ها بوده است ، ضمن اینکه ناب استیل با بهره گیری از تعدادی ورزشکار جوان و نوجوان در این رقابت ها حاضر شده است .

در یزد دانشگاه آن شهر میزبان صدرنشین رقابت ها پتروشیمی بندرامام بود که این بازی با نتیجه ۶ - ۰ به نفع مهمان به پایان رسید .یزدی ها در این بازی دو مهره جوان به نام های مهدی خوش خبر و مصطفی نورمحمدزاده را مطرح کردند .

در بندرعباس بازی حساس تایدواتر و رعد دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با نتیجه ۵-۱ به سود میزبان به پایان رسید .این بازی یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر بوده که ورزشکاران هر دو تیم بازی های بسیار زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند .

تا پایان هفته ششم بازی ها کماکان پتروشیمی بندر امام صدرنشین این رقابت هاست و تیم های نفت آبادان و تایدواتر بندرعباس در تعقیب صدرنشین می باشند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز