خبرگزاری کار ایران

با پیگیری های مداوم وزیر ورزش

مراحل درمان بازیکن سابق استقلال با جدیت دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۸۱

در پی دستور مسعود سلطانی فر مبنی بر انجام اقدامات و حمایت‌های لازم برای درمان سعید پاژخ بازیکن سابق فوتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی در اسرع وقت مراحل درمان وی را تحت نظر گرفت.

به گزارش ایلنا یکی از بستگان سعید پاژخ با بیان این که حال جسمانی این ورزشکار مساعد نیست، گفت: در پی دستور دکتر مسعود سلطانی‌فر مبنی بر انجام اقدامات و حمایت‌های لازم برای درمان سعید پاژخ بازیکن سابق فوتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی در اسرع وقت مراحل درمان  وی را تحت نظر گرفت و مراحل درمان با جدیت دنبال می شود.

همسر خواهر سعید پاژخ با اشاره به بیماری پنفیگوس و احتمال قطع شدن پاهای این ورزشکار گفت: تا پیش از این احتمال قطع پا از مچ وجود داشت اما اکنون پس از 66 جلسه درمان و اکسیژن رسانی به پا این احتمال کاهش پیدا کرده است.
 وی با بیان این که هر جلسه از درمان چهارصد هزار تومان هزینه در بر دارد، افزود: با قول مساعدت دکتر نوروزی نگرانی از بابت هزینه‌های درمان نداریم.
سید رضا واقفی همچنین بیماری پوستی پاژخ را مورد توجه قرار داد و گفت: سعید دوازده سال پیش به این بیماری  دچار شد و پس از طی چند مرحله، به علت بالا بودن مخارج، درمان متوقف شد و اکنون به دلیل مصرف بالای دارو به پوکی استخوان شدید نیز دچار است.
 وی ادامه داد: از زحمات دکتر نوروزی و پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنیم چرا که در این مدت کوتاه هر آن چه در توان داشتند گذاشتند و پس از رسانه‌ای شدن وضعیت پاژخ بسیاری از دوستان و ورزشکاران پیگیر حال او  هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز