خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر:

استقلالی‌ها، تراکتوری‌ها و سایرین

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۳۶

استقلال و تراکتورسازی بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با انجام 8 دیدار در روزهای جمعه و یکشنبه به پایان رسید و تیم‌های مختلف با حضور در میدان نتایج مختلفی کسب کرده و جایگاهشان را در جدول مشخص کردند.

در این میان برخی از بازیکنان توانستند بیش از سایرین برای تیم خود موثر ظاهر شوند و در نتیجه دیدار تیم‌شان نقش داشتند که منتخبی از انها در قالب یک تیم به عنوان تیم منتخب هفته شانزدهم تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: فرناندو دخسوس (گسترش فولاد)

گلر گسترش فولاد به روزهای اوج خودش برگشته و موفقش شد با چند سیو عالی دروازه تیمش را بارها از باز شدن نجات دهد و نقش زیادی در پیروزی مقابل پارس جم داشت.

 

مدافع راست: محمد ایران پوریان (تراکتورسازی)

یک گل، یک پاس گل و بازی خوب در طول نود دقیقه باعث شد ایران‌پوریان ستاره تیمش در پیروزی سه بر صفر مقابل استقلال خوزستان باشد. مدافع تراکتورسازی پنالتی تلخ جام حذفی را از یاد برد و عملکرد خوبی برای تیمش داشت.

 

مدافع میانی: محمدرضا مهدیزاده (تراکتورسازی) - ادسون هنریکه (گسترش فولاد)

مهدیزاده تبدیل به یک دفاع با تجربه و خوب برای تراکتورسازی شده و در اکثر دیدارهای این فصل عملکرد خوبی از خودش به جای گذاشت تا گل‌محمدی نیاز به جذب مدافع میانی نداشته باشد.

ادسون هنریکه‌ هم با هموطن خود دخسوس در گسترش فولاد به خوبی هماهنگ شده است و همکاری این دو بازیکن دروازه تیم فیروز کریمی را بیمه کرده است.

 

مدافع چپ: آرمان قاسمی (پیکان)

یک گل برای پیکان به ثمر رساند و نفوذهای خوبی هم داشت تا از موثرترین بازیکنان پیکان در دیدار با پدیده باشد.

 

هافبک دفاعی: مهدی کیانی (تراکتورسازی)

کاپیتان تراکتورسازی بعد از پشت‌سر گذاشتن محرومیت طولانی مدت بازگشت خوبی به میادین داشته و یک رهبر واقعی در میانه میدان تراکتورسازی بود که نقش موثری در شکست دادن استقلال خوزستان داشت.

 

هافبک میانی: داریوش شجاعیان (استقلال تهران)

خرید خوب استقلال در فصل جاری به خوبی در ترکیب تیم جا افتاده است و یک گل و یک پاس گل در پیروزی چهار بر صفر تیمش نشان از درخشش او در میانه میدان آبی‌ها داشت.

 

هافبک هجومی: محسن کریمی (استقلال تهران) - احسان پهلوان (تراکتورسازی)

محسن کریمی بدون شک با هت‌تریک مقابل صنعت نفت ستاره این هفته تیمش و کل لیگ برتر بوده است و بازگشت خیره کننده‌اش به ترکیب تیم بعد از یک نیم فصل دوری نوید اضافه شدن یک ستاره جدید به ترکیب آبی‌ها داشت.

احسان پهلوان هم بعد از یک نیم فصل کم فروغ در ذوب‌آهن، به تراکتورسازی رفته و شروع خوبی در ترکیب این تیم داشته و با زدن یک گل بازی خوب خودش را تکمیل کرد.

 

مهاجم: پویا نزهتی (سپیدرورد)، محمد قاضی (پدیده مشهد)

پویا نزهتی در روز پیروزی خوب سپیدرود با یک گل و یک پاس گل نقش موثری ایفا کرد و تا 3 امتیاز ارزشمند برای تیمش بگیرد.

محمد قاضی هم بعد از چند هفته با یک گل زیبا در جریان بازی هم تیمش را از شکست نجات داد و هم آمارش را در جدول گلزنان بهبود بخشید و به علی علیپور نزدیک شد.

 

سرمربی: وینفرد شفر (استقلال تهران)

شفر تغییرات محسوسی در استقلال ایجاد کرده و پیشرفت هفته به هفته در این تیم دیده می‌شود که اوج آن پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت بود، تیمی که چند روز قبل پرسپولیس را در جام حذفی کنار زده بود. شفر امیدواری زیادی برای هواداران استقلال ایجاد کرده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز