خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: باید پرسپولیس را خوب آنالیز کنیم/ به سه امتیاز احتیاج داشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۳۴۰

سرمربی تراکتورسازی گفت: پبازی را خوب شروع کردیم و تقریبا بازی یک طرفه ای به نمایش گذاشتیم. حملات خوبی داشتیم و توانستیم از عمق و کناره‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از برتری برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: احتیاج زیادی به 3 امتیاز داشتیم که هدف اصلی ما بود. بازی را خوب شروع کردیم و تقریبا بازی یک طرفه ای به نمایش گذاشتیم. حملات خوبی داشتیم و توانستیم از عمق و کناره‌ها استفاده کنیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. نتیجه خوب و با توجه به شرایط جدول 3 امتیاز حیاتی بود. این از نظر روحی تاثیر مثبتی روی تیم دارد.

سرمربی تراکتورسازی ادامه داد: ما یک تیم هستیم، سربازانی هم که وارد شدند بازیکنان با کیفیتی هستند و من شناخت خوبی داشتم و دارم. آنها با غیرت هستند و برای پیراهن و تیم‌شان از جان مایه می‌گذارند. بچه‌ها امروز تحت فشار بودند. فشار زیادی از مشکلاتی که بیرون داشتند را متحمل شدند. بازی خوب با این کیفیت و با این فشار سخت است اما بازیکنان ما از پس آن برآمدند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. از آنها تشکر می‌کنم که هرچه داشتند گذاشتند و با توان بازی کردند. 

 گلمحدی افزود: با سه تا از سربازان ۲-۳ سال کار کردم آنها شناخت کافی از کار و تمرین ما دارند. این کمک می‌کند تا به هماهنگی بهتر برسیم.  بازیکنانی که نیم‌فصل بودند و آنهایی که جدید آمدند همه کمک می‌‌کنند و با وجود مشکلات خوب کار می‌کنند.

 گل‌محمدی درباره بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس اظهار داشت: باید حریف را خوب ‌آنالیز کرده و ریکاوری خوبی هم داشته باشیم. برگزاری مسابقات هر چهار روز کار را سخت می‌کند اما بازیکنان ما خوب کار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز