خبرگزاری کار ایران

اسپانسر چینی برای جام جهانی ۲۰۱۸

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۲۷۳

فیفا اسپانسر اصلی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مشخص کرد.

به گزارش ایلنا٬ فیفا با دومین شرکت بزرگ لبنیاتی چین به‌عنوان حامی مالی جام جهانی قرارداد امضا کرد. شرکت «چاینا منگنیو» دیروز در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حامی مالی رده دوم فیفا در جام جهانی خواهد بود و در هر کدام از 64 بازی جام جهانی هفت دقیقه فرصت تبلیغات خواهد داشت.

به گزارش بلومبرگ، شرکت «دالیان واندا»، شرکت الکترونیکی «هایسنس» و «ویوو» همگی از چین حامیان مالی فیفا هستند. اضافه شدن منگنیو به حامیان مالی فیفا این شایعه را تقویت می‌کند که این کشور در حال تدارک برای میزبانی یک تورنمنت بزرگ است.

جان تیبز، متخصص برندینگ ورزشی و ارتباطات می‌گوید: «تغییر جهت حامیان مالی فیفا نشانه این است که چین می‌خواهد به بازوی اقتصادی جدید فیفا تبدیل شود و نیم‌نگاهی به میزبانی جام جهانی 2030 دارد.»

بعد از ماجرای فساد فیفا در سال 2015 که نقش دست‌های پشت‌پرده در اعطای میزبانی تورنمنت‌های مهم افشا شد، حامیان مالی با احتیاط بیشتری با این سازمان قرارداد امضا می‌کنند.

فیلیپ لوفلوک، مدیر تجاری فیفا در مصاحبه‌ای گفت:

«تورنمنت 2018 هنوز نیاز به دو حامی مالی دارد. با یک مورد در حال مذاکره هستیم که یک شرکت چینی است. برای دومی گزینه‌های مختلفی مد نظر داریم.»

بیشتر محصولات منگنیو در چین عرضه می‌شود، ولی حالا به دنبال گسترش حوزه‌اش به خارج از چین است و جام جهانی فرصتی است که به  2/7میلیارد معرفی شود. لو مین‌فانگ، مدیر اجرایی این موسسه گفت: «این گام مهمی برای منگنیو است که به برندی بین‌المللی تبدیل شود و اعتماد دنیا نسبت به صنعت لبنیات چین را جلب کند.»

 اعتبار صنعت لبنیات چین یک دهه قبل بابت یک رسوایی که طی آن هزاران کودک مسموم شدند از بین رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز