خبرگزاری کار ایران

با ۱۰۰ در صدر آرا؛

رسول خادم در ریاست فدراسیون کشتی ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۱۲۰

با رای گیری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی خادم مجددا ریاست این فدراسیون را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از صبح امروز در کمیته ملی المپیک با حضور محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی، آغاز شد و اکثر کاندیداها انصراف دادند.

حمید بنی‌تمیم، احد پازاج، عباس جدیدی، عبدالله چمن‌گلی، رسول خادم، امین رشید لمیر، نقی کلانتری کاندیداهای انتخاب امروز بودند.

بنی تمیم به نفع خادم کنار کشید. بعد از بنی تمیم، احد پازاج سخنرانی کرد و انصرافش را اعلام کرد. نقی کلانتری هم با حضور در سالن برگزاری انتخابات انصراف داد و چمن گلی نیز غیبت داشت.

پس از این انصراف‌ها رشید لمیر به همراه خادم و جدیدی باقی ماندند که لمیر هم تصمیم گرفت انصراف بدهد.

عباس جدیدی یکی از کاندیدای فدراسیون کشتی پس از ۱۵ دقیقه صحبت و درخواست وقت اضافه که با موافقت مجمع همراه نبود، اعلام کرد: مجمع را غیرقانونی می‌دانم و به همین خاطر با کسب اجازه از تمام عزیزان اگر جسارت نباشد و اسم قهر روی آن نگذارید از انتخابات کنار می‌کشم و مجمع را ترک می‌کنم.

پس از خروج جدیدی از سالن داورزنی گفت: جدیدی مجمع را غیر قانونی دانست اما با تذکر هیئت‌ها نام جدیدی به کاندیداها اضافه شد تا خادم و جدیدی در انتخابات باشند.

در پایان رای گیری مجمع انتخاباتی فدارسیون کشتی رسول خادم با کسب ۴۰ رای از اعضا مجمع، رئیس فدراسیون کشتی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز