خبرگزاری کار ایران

مدافع خونه به خونه بابل:

در فوتبال مازندران تاریخ سازی کردیم / همه از ما می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۸۶

فرشاد فرجی می‌گوید با حذف گسترش فولاد تبریز و راهیابی به نیمه نهایی جام حذفی آنها در فوتبال مازندران تاریخ سازی کرده‌اند.

فرشاد فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره پیروزی برابر گسترش فولاد تبریز در یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: بازی با تیم‌های لیگ برتری همیشه سخت است اما از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کردیم و در کل، بازی در اختیار ما بود. در نیمه اول شاید مالک توپ و میدان بودند اما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: خداراشکر در شروع نیمه دوم روی یک ضدحمله به گل رسیدیم و کارمان هم راحت تر شد. در واقع این حمایت هوادارانمان است که در بازی‌های خانگی کار را برای رقبا سخت می‌کند. اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ برتر را دارند و شخصیت تیمی ما به این درجه رسیده که ما می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم. آنقدر در زمین خودمان خوب کار می‌کنیم که همه از ما می‌ترسند.

فرجی درباره احتمال رویارویی با استقلال و پرسپولیس در مرحله بعدی جام حذفی عنوان کرد: ان شاء الله هر چیز که بهتر است برای ما رقم بخورد و حالا استقلال یا پرسپولیس فرقی نمی‌کند. اگر ما میزبان باشیم خیلی بهتر می‌شود و فعلا به لیگ فکر می‌کنیم.

مدافع خونه به خونه در پایان گفت: ما به دنبال رکورد شکست ناپذیری در ادامه رقابت‌ها هستیم و در فوتبال مازندران تاریخ سازی کردیم. زمان آن رسیده که مسئولان باشگاه به قول و قرارها عمل کنند و به اوضاع سامان بدهند تا روند خوب ما ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز