خبرگزاری کار ایران

برزیلی‌های مهارنشدنی در صدر

بررسی عملکرد صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول (گزارش ویژه)

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۹۲

فیروز کریمی بعد از حفظ تیم صنعت نفت از جمع آبادانی‌ها جدا شد و مسوولان باشگاه خیلی زود با فراز کمالوند به توافق رسیدند.

به گزارش ایلنا، حضور این مربی که فصل قبل هدایت گسترش فولاد را برعهده داشت با ورود بازیکنان کلیدی این تیم تبریزی به نفت مواجه شد.

اما قبل از آن بازیکنانی همچون حکیم نصاری، پورمحمد، ممشلی، هیان کیم، هوری(قبل از پایان فصل گذشته جدا شده بود) فرجی، معبودی، نورمحمدی، اولیویرا، زلیکانی، نوروزی، بهادر عبدی، هلیچی، علی هاشم صلاح، داری‌زاده، شعبانلو و احمدی از تیم صنعت رفتند. درعوض مرتضی اسدی، محسن حمیدی، باتیستا، کرار جاسم، سزار، فرید بهزادی کریمی، پریرا، درویشی، ابراهیم زاده و نوشی صوفیانی تازه واردهای این تیم شدند.

 

بدون بازیکن اخراجی

22 بازیکن در نیم فصل اول برای صنعت نفت آبادان به میدان رفتند. در واقع فراز کمالوند از دو تیم کامل در 15 هفته استفاده کرد. در این میان بعضی بازیکنان به دلیل سه اخطاره شدن چند بازی را از دست دادند اما هیچ کدام از بازیکنان این تیم و حتی مربیانش هیچ‌وقت با کارت قرمز داور مواجه نشدند که از این بابت جزو معدود تیم‌های لیگ هفدهم هستند.

 

برزیلی‌ها در صدر

صنعت نفت آبادان از معدود تیم‌هایی است که بازیکنان خارجی‌اش عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. جدول دقایق حضور آنها در زمین نشان می‌دهد که سه بازیکن برزیلی تا چه اندازه برای تیم‌شان تاثیرگذار بوده‌اند. لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا و آگوستو سزار هفت گل زده و چهار پاس گل داده‌اند و در صدر این جدول قرار دارند.

 

صنعت نفت، تیم داخل خانه

با اینکه تیم صنعت نفت دیگر آن تیم شکست ناپذیر در ورزشگاه تختی آبادان نیست اما همچنان در بازی‌های خانگی‌اش خوب امتیاز می‌گیرد که بدون تردید یکی از دلایل اصلی آن حضور هوادارانش است. شاگردان کمالوند در نیم فصل، دو برابر بازی‌های خارج از خانه‌شان در خانه امتیاز به دست آورده‌اند. طبق آمار 14 امتیاز از 21 امتیاز را در آبادان کسب کرده‌اند.

 

استعفای شفاهی کمالوند

فراز کمالوند به دلیل فحاشی برخی از هواداران به بازیکنان صنعت نفت بعد از بازی با گسترش فولاد و ادامه این مسائل در بازی با پیکان استعفا کرد. ظاهرا کمالوند از این موضوع دلخور بود که چرا وقتی نتایج خوبی را برای صنعت نفت رقم زده به شاگردانش فحاشی شده. البته همانطور که پیش‌بینی می‌شد مسوولان باشگاه استعفای رسانه‌ای او را نپذیرفتند. بازیکنان این تیم یک بار دیگر هم قبل از بازی معوقه با پرسپولیس تمرینات را به دلیل دریافت نشدن مطالبات‌شان تعطیل کردند.

 

15 دقیقه پرگل

بررسی دقایق گل‌های زده و خورده نفت آبادان نکات قابل توجهی را پیش روی ما می‌گذارد. بر اساس آمار به دست آمده آنها بیشتر گل‌های شان (6 گل) را در 15 دقیقه پایانی بازی‌ها زده‌اند. ضمن اینکه در نیم ساعت ابتدایی و انتهایی بازی‌های‌شان هم بیشترین گل را دریافت کرده‌اند. (7 گل)

 

5+4 هفته متوالی بدون پیروزی

تیم صنعت نفت در دو مقطع از نیم فصل اول دچار افت شدند. مرتبه اول از هفته چهارم تا هشتم و مرتبه دوم از هفته یازدهم تا چهاردهم بود که هیچ پیروزی را به دست نیاوردند. آنها از این 9 بازی شش امتیاز گرفتند و در واقع 21 امتیاز از دست دادند.

 

عمق دفاع پاشنه آشیل

این تیم هر چقدر که خوب پنالتی می‌گیرد و از عمق دفاع حریف به گل می‌رسد از عمق دفاعش هم ضربه می‌خورد. شاگردان کمالوند 9 گل از 17 گل دریافتی‌شان از این منطقه بوده یعنی بیش از نیمی از گل‌ها.

 

حریف پرسپولیس در جام حذفی

در ابتدا تصمیم داشتند که در جام حذفی شرکت نکنند اما در نهایت به اصفهان رفتند و سپاهان را در نقش جهان شکست دادند. پس از آن داماش گیلان را در آبادان به سختی با نتیجه 2 بر یک از پیش رو برداشتند. حالا در مرحله یک چهارم نهایی میهمان پرسپولیس در تهران هستند.

نحوه بیشترین گل‌های زده:
 

پاس در عمق و پنالتی.     هر کدام 5                 

نحوه بیشترین گل‌های خورده:   

پاس در عمق.     8            

تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه اول.     صفر

تعداد گل‌های زده در دقایق اضافه نیمه دوم.     یک گل   

 تعداد گل‌های دریافتی در دقایق اضافه نیمه اول.     صفر

تعداد گل‌های دریافتی در‌‌ دقایق اضافه نیمه دوم.     یک گل

تعداد تماشاگران بازی‌های خانگی: 54000 نفر

 برای هشت بازی خانگی صنعت نفت آبادان 54000 نفر به ورزشگاه تختی این شهر رفتند که به طور میانگین 6750 نفر برای هر بازی می شود.

داوران بازی‌های خانگی:

حاج ملک(2)، بنیادی‌فر، پیام حیدری، اکرمی، سیدمهدی سیدعلی، مرجان زاده، زاهدی فرد

کمک داوران بازی‌های خانگی:

 ابوالفضلی، عالیقدر، منصوری، راهی، الوندی، دودانگه، علی نژادیان، انتظاری، سبحانی، مولوی، شعرانی، مروجی، عباسقلی زاده، مدیرروستا، ایلدروم، هاشمی نسب

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز