خبرگزاری کار ایران

در آستانه جدال با استقلال؛ عبور ایرانجوان از بحران پرسپولیسی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۲۰

در شرایطی که شایعه شده بود باشگاه ایرانجوان با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی سرنوشتی مشابه پرسپولیس را پیش روی خود می‌بیند، این مساله تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تابستان امسال میلاد شعبانلو که با شهرداری بوشهر قرارداد امضا کرده بود با فسخ قراردادی یک طرف و بدون آگاهی مسئولان این باشگاه به ایرانجوان پیوست.

با این اقدام شعبانلو باشگاه شهرداری به هیئت فوتبال استان بوشهر شکایت کرد و پرونده‌ای در کمیته استیناف شکل گرفت. کمیته استیناف پس از حکم محرومیت 4 ماهه شعبانلو با پیشنهاد مسئولان ورزشی این استان تصمیم گرفت تا این موضوع به صورت دوستانه بین طرفین حل و فصل شود.

دو باشگاه شهرداری و ایرانجوان طی مذاکراتی که داشتند مشکل را برطرف کردند و شعبانلو پس از محرومیت برای شهرداری به میدان خواهد رفت. پیش از دیدار برابر استقلال تهران در یک چهارم نهایی جام حذفی شایعاتی مطرح شده بود که ایرانجوان به همین دلیل از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده که تا به حال حکمی از سوی فدراسیون فوتبال در این باره صادر و به باشگاه بوشهری ابلاغ نشده است.

باشگاه بوشهری از محرومیتی گریخت که چند وقت پیش گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شد. سرخپوشان تهرانی به دلیل تخلف مهدی طارمی و پایبند نبودن به قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه با حکم فیفا از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز