خبرگزاری کار ایران

رئیس و دبیر کمیته قهرمانان فدراسیون کاراته معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۱۳

جاسم ویشگاهی و محسن سلیمی به عنوان رئیس و دبیر کمیته قهرمانان فدراسیون کاراته معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، طی حکمی از سوی محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کاراته، جاسم ویشگاهی و محسن سلیمی به عنوان رئیس و دبیر کمیته قهرمانان این فدراسیون معرفی شدند.

سایت فدراسیون کاراته، در حکم محمدصادق فرجی آمده است: 

جناب آقای جاسم ویشگاهی

با عنایت به شایستگی، تجارب، تعهد و تخصص جنابعالی در بعد قهرمانی بدینوسیله به عنوان رئیس کمیته قهرمانان این فدراسیون منصوب می گردید.

توفیق جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی در ورزش کاراته کشور را از خداوند متعال خواهانم.

 

ویشگاهی یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای کشورمان است که مدال طلا و نقره رقابتهای جهانی در سال 2006 و 2002، 2مدال طلا در سالهای 2006 و 2010 و مدال نقره 2002 بازیهای آسیایی، مدال طلای جوانان جهان در سال 1999 و مدال برنز امیدهای جهان در سال 2003، نقره 2001 و 2003 و طلا 2007 رقابتهای قهرمانی آسیا، مدال طلای 2010 دانشجویان جهان و مدال نقره 2005 کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد.

 

همچنین در حکم جداگانه ای محسن سلیمی نیز به عنوان دبیر این کمیته معرفی شد. سلیمی مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در سال 2005 و چندین عنوان قهرمانی در ویترین افتخاراتش دیده می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز