خبرگزاری کار ایران

رسن، محرمی و مصلح استراحت می‌کنند

برانکو: برادرم بیش از 30 سال تجربه مربیگری دارد/ چرا رسما نمی‌گویند بازی فردا لغو می‎‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۷۹

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه درباره حضور برادرش در کادرفنی سرخپوشان تهرانی گفت: او بیش از ۳۰ سال تجربه مربیگری دارد. یک سال در ایران بود و موفق شد برق را در لیگ برتر نگه دارد و بعد از اینکه رفت برق از لیگ برتر حذف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در جام حذفی گفت: خیلی سخت است که دو بار با چنین حریفی در زمان کوتاه بازی کنید. صنعت نفت بازی سخت تیم ماست و دیروز بازی را تماشا کردم و راضی بودم از روش بازی تیمم مقابل این تیم و دیدم که حق داشتم این بازی را سخت ترین دانستم.

وی ادامه داد: یک بازی که جای جبران ندارد و حساب و کتاب و راهی برای برگشت نیست. و انچه که همیشه تکرار می کنم در بازی حذفی باید تا آخرش رفت. از نظر آماری ما برتر هستیم و‌ باید این را در زمین هم نشان دهیم. من باور دارم نفت مشکلاتی دارد مثل تمام تیم ها. اما وقتی تیمی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد محکم و با انگیزه هستند و در بزرگترین استادیوم خود را نشان دهند و در آن روز تمام مشکلات کنار می‌رود و نباید جزییات را در نظر گرفت. آنها با بازیکنانی تاثیرگذاری مثل کرار و کاردوسو و ... بازی سختی روبروی ما قرار دارد.

برانکو درباره مصدومان پرسپولیس برای بازی پیش رو گفت: در مورد خودمان باید بگویم که همگی بازیکنان آماده هستند به جز وحید امیری که مصدومیت دارد و دیگر بازیکنان مهیا و با انگیزه این بازی هستند. به برخی بازیکنانم در این بازی استراحت خواهم داد. بشار، صادق و شایان استراحت خواهند کرد.

برانکو درباره جدایی بشار رسن به دلیل بازی‌های تیم ملی عراق افزود: بشار تا نیمه نهایی با ما خواهد بود و امیدوارم تا ۱۳ دی در کنار ما باشد و متاسفانه یک ماه در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس درخصوص حضور برادرش در کادرفنی سرخپوشان عنوان کرد: انتقاد همیشه خواهد بود. نمی دانم سی دی عملکرد برادرم را در سایت قرار داده‌اند. او بیش از ۳۰ سال تجربه مربیگری دارد. یک سال در ایران بود و موفق شد برق را در لیگ برتر نگه دارد و بعد از اینکه رفت برق از لیگ برتر حذف شد.

برانکو درباره پرونده مهدی طارمی اظهار داشت: خوشحالیم که بخش اول این ماجرا حل شد و ماجرای طارمی و باشگاه ریزه به پایان رسید. اکنون در ادامه تلاش باشگاه امیدواریم که محرومیت از دو پنجره نیز بررسی شود و حداقل یک پنجره بخشیده شود. اکنون سوال این است که از نظر زمانبندی به فرصتی فیفا خواهد رسید تا بررسی کند چرا که تا بخواهند بررسی کنند عملا این پنجره را از دست داده ایم.

وی ادامه داد: اما ما تیم خوبی داریم و‌ دلهره ای نداریم که نگران خلا در تیم باشند. بازیکنانم نشان دادند که شایسته موفق شوند و برتری دارند. اما اگر اجازه دهند به دنبال این خواهیم بود که تیم را تقویت کنند و البته باید خیلی خیلی بهتر باشد.

سرمربی کروات پاسخ مشخصی به جزئیات تمدید قراردادش نداد: در مورد قراردادم خواهش میکنم سوالی مطرح نکنید و به زودی نشستی در این باره برگزار خواهیم کرد.

برانکو ایوانکوویچ درباره احتمال لغو بازی به دلیل آلودگی هوا بیان کرد: من ناراحتم از اینکه چرا رسما اعلام نمی‌کنند که می‌توانیم فردا بازی کنیم یا لغو است. هزینه زیادی را تیم متحمل می شود و البته تمرینات تیم نیز بر اساس برگزاری دیدار فرداست. مگر قرار است فردا چه اتفاقی بیفتد که زودتر اعلام نشود و هوا یا آلوده است یا نیست. باید از خواب بلند شویم و چشمانم  را باز کنیم و ببینیم چطور‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز