خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی تهران:

برگزاری بازی در این شرایط سلامت بازیکنان را تهدید می‌کند/ هشدارهای لازم را داده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۵۷۸

کارشناس هواشناسی تهران عنوان کرد که برگزاری بازی فوتبال در شرایط جوی تهران مورد تایید نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن دوباره به فصل سرما و ایجاد پدیده وارونگی هوا و البته کمبود بارندگی در تهران مثل سال‌های اخیر هوای تهران دچار آلودگی و وضعیت هشدا برای گروه‌های خاص شده است و این اتفاق به نوعی افتاده است که به مردم و اهالی تهران توصیه شده از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

در این شرایط برگزاری یا لغو دیدارهای جام حذفی امروز و فردا در ورزشگاه آزادی یکی از اما و اگرهایی است که در طول روزهای اخیر نقل محافل خبری بوده و هر روز اخبار ضد و نقیضی در این زمینه منتشر می‌شود.

جعفرنژاد، کارشناس سامانه کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری بازی‌ در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: شرایط هوای تهران همانطور که در سامانه‌های اطلاع‌رسانی به ثبت رسیده است در حالت ناسالم برای گروه‌های خاص است و طبق دفترچه سلامت منتشر شده از سوی شهرداری ورزش در این شرایط خطرناک است.

وی افزود: ما هشدارهای لازم را به مسئولان ذیربط در مورد برگزاری بازی در این شرایط داده‌ایم و قدرت این را نداریم که مانع از برگزاری بازی شویم و آنچه وظیفه‌مان بوده است را انجام دادیم. برگزاری بازی در چنین شرایطی سلامتی بازیکنان را تهدید می‌کند و ممکن است هر اتفاقی در طول بازی بیافتد.

کارشناس هواشناسی تهران در مورد اینکه گفته می‌شود وضعیت آلودگی هوا در منقطه مربوط به ورزشگاه آزادی نسبت به مرکز شهر تهران وضعیت بهتری دارد گفت: چنین چیزی صحت ندارد و کل شهر تهران درگیر آلودگی و شرایط نامناسب است و مناطق مختلف شاید نهایتا 10 درصد بالا یا پایین داشته باشد ولی هیچ نقطه‌ای از تهران شرایط ورزش کردن و برگزاری مسابقه سنگینی مثل فوتبال را ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز