خبرگزاری کار ایران

در آسیا حریف‌آسان نداریم

بشار رسن: پنالتی روی من کاملاً درست بود/ تمرینات برانکو شناخت خوبی بین من و بازیکنان ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۵۱

هافبک عراقی پرسپولیس از شرایطش در این تیم و پیروزی مقابل بادران می‌گوید.

بشار رسن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل بادران و صعود به مرحله بعدی جام حذفی عنوان کرد: بادران حریف سرسختی برای ما بود و به هیچ وجه این تیم را دست‌ کم نگرفته بودیم. بازی‌های آنها را دیده بودیم و توسط کادرفنی برای ما آنالیز شده بود و با شناخت کافی وارد میدان شدیم و نتیجه گرفتیم.

وی در مورد صحنه پنالتی که روی وی خطا شد گفت: بازیکن حریف با من درگیر بود و بر سر تصاحب توپ می‌جنگیدیم که این درگیری به داخل محوطه جریمه کشیده شد و من سرنگون شدم. خیلی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد ولی پنالتی روی من کاملا درست بود و برخورد با بازیکن حریف باعث زمین خوردن من شد.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد هماهنگی با بازیکنان این تیم گفت: در مدتی که در پرسپولیس حضور داشتم تمرینات زیادی در کنار بازیکنان بودیم و با توجه به برنامه‌های کادرفنی شناخت خوبی از همبازیانم پیدا کردم و می‌دانم به بازیکنانی مثل علیپور، منشا، امیری و... چطور توپ برسانم و همین موضوع باعث هماهنگی تیم شده است.

رسن در رابطه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و گروه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرعه سختی به ما خورد و در آسیا حریف آسان نداریم. تمام تیم‌های حاضر در این مرحله قهرمان یا نایب قهرمان کشورهای خودشان هستند و گلچین تیم‌های آسیایی در این رقابت‌ها حضور دارند و نمی‌توان هیچ حریفی را راحت دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز