خبرگزاری کار ایران

آماده باش به حسینی/ کلین شیت های استقلال در خطر!

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۸۱

دو مهاجم ایرانجوان برای خط دفاع استقلال می توانند خطرساز شوند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های استقلال و ایرانجوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی روز دوشنبه از ساعت 16:20 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که استقلال در 5 بازی اخیر خود هیچ گلی دریافت نکرده است.سید حسین حسینی آخرین بار در جریان مسابقه در همین بازی های جام حذفی بود که دروازه اش باز شد.

شاید به ظاهر تیم سیزدهم لیگ یک نتواند خطری برای آبی پوشان ایجاد کند اما جالب است بدانید این تیم دو مهاجم فوق العاده خطرنام دارد که آماری فوق العاده داشته اند. اویس کردجهان با 9 گل زده یکی از مدعیان آقای گلی در لیگ آزادگان به حساب می آید. او در این فصل 50 درصد گل های تیمش در لیگ را به ثمر رسانده است.

دیگر مهاجم سرشناس این تیم هم سجاد فیض اللهی نام دارد. مهاجمی که چند سال قبل در فولاد به فوتبال ایران معرفی شد اما نتوانست آنطور که باید و شاید خود را نشان دهد. فیض اللهی اما در این فصل به تنهایی توانسته ایرانجوان را به این مرحله از جام حذفی برساند.

او با زدن 5 گل از 7 گل تیمش نشان داده راه گلزنی در این مسابقات را به خوبی بلد است. مهمترین گل فیض اللهی گلی بود که وارد دروازه فولاد کرد و تیم سابقش را حذف کرد. حال باید دید این دو بازیکن می توانند طلسم استقلال و کلین شیت هایش را بشکنند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز