خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کولیبالی هرچه زودتر برگردد

وحید شیخ‌ویسی: قرارداد داشتم و تصمیم گرفتم بمانم/ از حضور بازیکنان جدید تراکتورسازی استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۲۴

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد شرایط این تیم پیش از دیدار با تراکتورسازی صحبت کرد.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط استقلال خوزستان اظهار داشت: تمرینات ما چند روزی است شروع شده و تیم با انگیزه در حال تمرینات و آمادگی بازی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی است. خوشبختانه چند بازیکن که قصد جدایی از تیم داشتند هم بعد از صحبت‌های انجام شده تصمیم به ماندن گرفتند تا با قدرت نیم فصل دوم را شروع کنیم.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه عنوان کرد: خوشبختانه با آمدن آقای موسوی اوضاع تا حد زیادی بهتر شده و بخشی از مطالبات را دریافت کردیم و همین موضوع روحیه مضاعفی به تیم داده است. همین که از بلاتکلیفی درآمدیم خودش ارزش زیادی دارد.

گلر استقلال خوزستان در مورد پینشهاداتی که برای جدایی از استقلال خوزستان داشتن گفت: زمانی که تیم بلاتکلیف بود تصمیم به جدایی داشتم ولی وقتی مشکلات رفع شده است دیگر دلیلی برای جدایی نیست. البته من با باشگاه قرارداد داشتم و اگر پیشنهادی به دستم رسید آن را با کادرفنی و مدیریت باشگاه در میان گذاشتم ولی در نهایت تصمیم بر این شد که به همکاری ادامه دهیم چرا که استقلال خوزستان مجموعه خوبی است و آن را دوست دارم.

شیخ‌ویسی در مورد دیدار با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم ولی تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌رویم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و به جمع 4 تیم پایانی برویم.

وی در مورد حضور بازیکنان جدید تراکتورسازی در این دیدار گفت: شنیده‌ام که بازیکنان جدید مجوز بازی دارند در حالیکه سال گذشته بازیکنی که در جام حذفی در یک تیم به میدان می‌رفت نمی‌توانست برای تیم دوم بازی کند ولی ظاهراً این قانون امسال وجود ندارد. در هر صورت از حضور آنها استقبال می‌کنیم و سعی داریم در هر شرایطی پیروز شویم.

گلر استقلال خوزستان با اشاره به دیدار با تراکتورسازی در لیگ برتر و درخشش خودش در آن بازی اظهار داشت: از آن دیدار 5-6 ماه گذشته است و نمی‌شود در حال حاضر در موردش صحبت کرد ولی شاید پوئن روحی خوبی برای من و تیم باشد که بتوانیم بازهم پیروز شویم.

شیخ‌ویسی با اشاره به غیبت کولیبالی در دیدار جام حذفی گفت: متاسفانه شنیدم موسی در بازی با تراکتورسازی نیست. او مهره ارزشمندی برای تیم ما محسوب می‌شود ولی در غیاب او هم سایر نفرات می‌توانند جایش را پر کنند. در لیگ هم چند بازی کولیبالی نبود و سایر بازیکنان به جایش عملکرد خوبی داشتند. به هر جهت امیدوارم شرایطی فراهم شود که از دیدارهای بعدی این بازیکن به جمع ما برگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز